2009. november 24., kedd

napjaink

 Sajnos én torokfájással szenvedek, pénteken szerintem sikerült megfáznom, mert a buta fejemmel a tavaszi kabátomat kaptam fel sétához egy pólóra, mondván, hogy megint szuper idő lesz, mint csütörtökön, mikor 20 fok volt.... na igen, de fél óra múlva elment a nap és olyan hideg lett, hogy majd megfagytam. Ráadásul megizzad a hátam, úgyhogy azon csodálkoztam volna, ha nem fázok meg... már tegnap óta kapar a torkom, alig tudok nyelni. Vettem gargalizálós izét, szopogatós tablettát, graipfruitot, c vitamint, és torokteját. Bombázom a bacilusokat és nagyon reménykedek, hogy Benny nem kapja el. 

Igyekszem a napi ezer puszit lecsökkenteni kb. ötszázra, de kevesebbet nehezen bírok ki, mert annyira cuki ez a gyerek. :))))) Ma megérkezett a nemrég rendelt csomag a babywalz netes áruházból, rendeltem egy hálózsákot, egy télikabátot, egy belebújós sapkát, mint ami nekünk gyerekkorunkban volt, és egy henger alakú játékot, állítólag imádják a gyerekek, mikor már másznak. Hát Bennynek is a kedvence lett, bár néha figyelni kell, mert ráfekszik és átgurul rajta úgy, hogy pont fejre érkezik. .)))) de tetszik neki. :)))

felprobáltuk a sapkát is rá, de telefonnal fényképeztem, majd lefotozom géppel is. Annyira édes abban a sapiban, mi pedig gonosz szülők, csak nevettünk rajta, mert annyira aranyos volt, ahogy lesett kifelé a szemeivel a "zsáksapiból". :))))))

egyébként jól vagyunk, fogacska még sehol, de P anyukája "megnyugtatott",hogy P-nek 13 hónapos (!!!!!!!!!!) korában bújtak ki az első fogai.... azt hiszem, hogy még van időnk ezek után a fogmanókra várni...

Holnap úszás, elvileg most megint P fog pancsolni a fiával, mert én inkább kint maradnék a fájós torkommal. :(( Délután pakolás, mert csütörtökön hazamegyünk pár napra, nagyiék nagy örömére. :))))) kedden jövünk majd vissza, jön a nagymami is velünk, itt marad pár napot és majd apa utána jön hétvégén, karácsonyi vásároznak egyet, isznak puncsot, forralt bort, feltöltődnek és vasárnap mennek haza ketten.

Már várom a csütörtököt, jó lesz kicsit otthon lenni, hagyni, hogy Ben bébi kényeztetve legyen és egy kis teher le legyen véve a vállamról. Most amúgy is jól jön a segítség, mert amióta lent van Benny kiságya, első este szerintem meghúztam a derekam, és azóta sem javul sajnos. Benny pedig a maga kis 10 kg körüli testével elég nagy megterhelés tud lenni néha, vannak pillanatok, mikor a könnyeimmel küszködök, annyira tud fájni. :(((( úgyhogy jó lesz most hazamenni, minden szempontból. :)))

Pár kép:

Elmélyült mesenézés:

az új játékával:

és a vadiúj sapkájában:

(telefonnal fotóztam)

itt szerintem Benny ezt gondolhatta:

"vajon miért nevetnek rajtam anyáék ennyire????" :)))))))))


1 megjegyzés:

  1. Hogy nem szerettem ezt a sapkát, pedig milyen jól megvéd és Benny milyen helyes benne! Nagyon tündér!
    Remélem tudsz pihenni anyudéknál! És irigylem őket a karácsonyi vásár miatt, meg a puncsot is már olyan rég ki akartam próbálni... na, majd egyszer! Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés