2009. november 17., kedd

Kikapcsolódás, nagymamázás, migrén

 A tegnapi napra minden jellemző volt...

Kezdődött a reggellel, fél 10 körül átjött P anyukája, Benny már aludt menetrendszerűen, elmagyaráztam neki, mikor mit eszik Benny, mit hol talál stb, és 10-kor felkerekedtünk, hogy lassan hét hónap után először kikapcsolódjunk P-vel kettesben. Régen, még Benny előtti időkben szinte hetente jártunk Oberlaaba dagonyázni, szaunázni, imádtuk. Már lassan egy éve nem voltunk, és ezt tűztük ki első állomásnak a kikapcsolódásunkban.

Szuper volt, alig voltak, a medence kinti részénél vagy fél órát töltöttem a vizimasszázsoknál, alig lehetett elvonszolni onnan, egyből jobb is lett a hátam. :))) az egyik medencében a viz alatt kellemes klasszikus zene szokott menni, becsuktam a szemem, libegtem és hallgattam...isteni volt. :))))

utána szaunáztunk egyet, de én csak egyszer mentem be, mert már egy éve nem voltam, így nem akartam, hogy esetleg rosszul legyek, meg is szédültem egy kicsit, mikor kijöttünk a kamrából. Viszont aludtam egy jóóóó nagyot a pihenőszobában, feltöltődtem. Ebédeltünk egyet, utána még átmentünk a szomszédos cukrászdába, a kedvenc gesztenyetortámból is belakmároztam és jöttünk hazafelé.

Benny mindeközben kitűnően érezte magát a nagymamájával, marketing arc befigyelt persze, mert minden olyan dolgot művelt, amit nálam nem szokott. :))) Például köpködés és brümmögés nélkül megette az ebédre készített zöldséges husis kaját, mind egy szemig. Utána lementek sétálni egyet és pillanatokon belül elaludt a babakocsiban, ami nálam nagyon ritkán történik és majdnem KÉT ÓRÁT aludt! :) Na, ilyen nálam még SOHA nem történt. :)))))) uzsira benyomta az egész üveg gyümölcsöt, szóval mintababa volt. És persze közben nagyokat magyarázott a nagymamájának és neki is megmutatta, hogy ő milyen ügyesen tud üldögélni. :)))) úgyhogy már le is foglaltam a nagyit december 12-ére bébiszitterkedni, hogy a bécsi magyar lányokkal tudjunk egy össznépi karácsonyi puncsozást tartani a belvárosban. :))))

Viszont a nap sajnos nem ért ilyen szépen véget, mint ahogy elkezdődött, mert már ebéd után éreztem, hogy kezd egyre erősebben nyomni a fejem és ez csak erősödött délutánra. Sajnos olyan fokú migrén jött rám, hogy ilyen is már régen volt, csak feküdni tudtam, erőm nem volt, még a múlt heti menük is kijöttek szerintem belőlem, kimarva az egész torkomat, gyomromat.... iszonyat volt. A "csodagyógyszerem" sem maradt meg bennem, úgyhogy maradt a gyötrődés, a sötét szoba és a nyugalom. :((( Szerencsére P szabadnapos volt, így átvette Bennyt, elvoltak a nappaliban, hallottam végig, hogy suttogta Bennynek, hogy most csendben kell lenni, mert anya nem érzi jól magát stb... és még a kakis pelust is szó nélkül kicserélte a kicsi fiánál, úgyhogy büszke voltam rá nagyon. :))) estére már egy fokkal jobban lettem, de nem voltam teljesen fitt, azért végigcsináltuk az esti rituálét és Benny után én is lefeküdtem fél 8 után.... reggelre már megint egy fokkal jobb lett, de még nem az igazi. Most próbálok kis husilevest enni, délután pedig sétálunk egyet majd Bennyvel, kell a friss levegő.

Délelőtt kicserélték a bojlert is, mert már hetek óta akadozott a melegviz és végre ezen is túl vagyunk, lehet újra kellemes melegvízben este elmerülni, ha kicsit ki szeretnék kapcsolódni. :)))

Úgyhogy egy nap alatt sok minden történt, Bennynek amúgy még mindig nincsenek fogacskái, viszont ügyesen elalszik pár napja egyedül. Vagy én csípem el a legjobb időpontot és miután lerakom az ágyába, felnéz még rám, kicsit magyaráz és elalszik.... nem tudom, mindenesetre ezt így el tudnám viselni a továbbiakban. :))))

És az üldögélés egyre jobban megy neki, már szinte csak üldögél egész nap, olyan mint egy kis budha. :)))) néha még azért el-eldől, mint egy zsák, de nem adja fel, pár percen belül üldögél tovább, nagyon cuki. :))))) ma elnézegettem délelőtt és pont egyre gondoltunk P-vel, mert azon gondolkoztam magamban, hogy olyan hihetetlen, hogy egy kis ember napról napra mennyit tud fejlődni és mennyire "be van programozva" a fejecskéjükben, hogy melyik mozdulat, mikor jön el.... fantasztikus érzés egy ilyen dolgot átélni, még ha fejfájósan is, de a mosolya mindent kárpótol. :)))

2 megjegyzés:

  1. NAgyon ügyibügyi Benny:):):)Szépen ül már:)
    Kitartás Csajszi,és migrénmentes napokat kívánok!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon ügyesen ül Ben-baba. Néha már én is várom, hogy üljön, bár mostanában erőlködik szopizás után, hogy ülne, olyan édes, ahogy tornázza magát.
    A kiránduláshoz meg irígy vagyok, nem tudom, mi mikor megyünk kettesben majd valahova, egyenlőre a szopi miatt kötöttek vagyunk, no meg a rokonságot is alig látja Bende, majd itt keresnünk kell egy pesztrát, hogy valakit megszokjon, ne csak minket részesítsen a figyelmével. A hétvégén itt voltak apósék és hát lásztik Bendén, hogy idegenkedik az "új" arcoktól. Ezért már tartok a karácsonytól is. De remélem jól fog azért sikerülni...

    VálaszTörlés