2009. november 15., vasárnap

Újdonságok

 Pár napja nem írtam, és közben egyre ügyesebb lesz Ben bébi. Fogacskák még nincsenek, de az éjszakák aránylag nyugisak, csak napközben vannak nehezebb órái. Bár azt olvastam, hogy általában éjszaka is zargatják a babákat a fogmanók, egyenlőre nálunk ilyen téren egész nyugi van. kop-kop-kop

Már pár napja észrevettem, hogy Benny próbálkozik az üldögéléssel, de nem igen jött neki össze....néha már csak egy-egy hajszál választotta el az eredménytől, de aztán eldőlt, mint a krumplis zsák. :))

viszont ma, míg kimentem kávét csinálni, ő addig addig próbálkozott, míg így fogadott a szobában, mikor visszajöttem:

ez az úgynevezett spárgából ülök pozíció. :))))

utána már egyre ügyesebben gyakorolta, míg el nem jutott eddig:

és büszkén el is üldögélt így percekig. :))

Hihetetlen, hogy már ilyen nagyfiú, elrohant ez a lassan 7 hónap, szinte észre sem vettük...:))) Jövő héten már 7 hónapos Ben babánk lesz, karácsonykor pedig már 8 hónapos!!!! Mi is ilyen gyorsan öregszünk?? :)))

egyébként már nagyon ügyesen mozog a szobában, bár nem igazán marad a habtapin, inkább feltörli a szobát, néha csak kiszaladok wc-re és mire visszajövök, "keresnem" kell, mert hirtelen nem látom. :))) 

2 megjegyzés:

  1. Ehhez "muszáj" hozzászólnom, hiszen Benny nagyon aranyos, ahogy spárgázik, de főleg az tetszik, amiben teszi mindezt! Írtó aranyos. Illetve nekem a két uccsó kép egyforma... amúgy én meg nem tudok most linkelni képet a blogomban, nem tudom, mi a szösz van vele... Pedig már várakoznak a fotók...
    És Benny inkább apjára hasonlít, jól látom?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes Beni baba. Bizony nagyon gyorsan telik az idő. Nemsokára állni fog és próbálgatja majd, hogy miként üljön le , ha már elfáradt. És ettől kezdve mindenhová eljut majd.

    VálaszTörlés