2009. november 4., szerda

Újra Bécsben

 Tegnap délben megjöttünk Bécsbe, elég szar utunk volt, mert eső, havaseső, hó tarkította a vezetésemet... Ben bébi Győrtől már elég nyafi volt, nem győztem neki énekelni, mondókázni, elvonni a figyelmét. De a lényeg, hogy hazaértünk épségben. 

Ben apuka nagyon örült nekünk, Benny egyből nagy vigyorral köszöntötte, amitől ő pedig olvadozni kezdett. :))) Délután és este Ben bébi elég nyafi volt, szerintem a fogával szenved szegényke nagyon, hiszen a dokinéni is megmondta múlt kedden, hogy a héten szerinte kibújnak az alsók... na, azota eltelt egy hét, és sehol semmi... kiváncsi leszek, hogy meddig húzzák a fogmanók, mindenesetre Benny elég nehezen viseli, sokat sirdogál, éjszakánként is, láthatóan fáj neki nagyon az ínye. Kenem, kenem, tegnap éjjelre már nurofen szirupot kapott, amitől már nyugisabban aludt, de fogak még reggelre sem bújtak ki.

Délután voltunk megint úszni, nagyon jól sikerült, már olyat "játszottunk", hogy a babák úszógumiban vannak,az anyuka vagy apuka húzza és néha le-lemerül a baba előtt, mintha kukucs játékot játszanánk. :))) Benny nagyon élvezte, vigyorgott nagyokat. Utána a medence szélére kellett ültetnünk őket és egy mozdulattal a vizbe húzni őket úgy, hogy a fejük kicsit belemerüljön a vizbe. Na, itt már meglepődött Ben bébi, volt köhécselés is, mert egyszer a bugyuta anyja nem vette észre időben, hogy még nyitva van a szája és úgy húzta bele, úgyhogy kortyolt kicsit az uszivízből. De nem esett nagyon kétségbe, mert utána már vigyorgott az edzőcsajszira nagyon.:)))

Az uszás végére elfáradt kellően, kapott enni és hazafelé a kocsiban már el is aludt, alig érzékelte, mikor itthon levettem róla az anorákot és betettem a kiságyba, ahol még egy órát aludt. Már várom a következő úszás oktatást, mert úgy látom, hogy nem csak én, de Benny is élvezi.:)

Holnap délután ortopédia kontrollra kell mennünk, remélem hogy minden rendben van a csípőjével. Épp ma néztem vissza a képeket és már el is felejtettem a terpeszpelusos időszakot, olyan régen volt. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése