2009. december 16., szerda

Első hó

 Bár még pici Benny az első hó élményéhez, azért ma délután levittük sétálni a havas környékre. Igaz, éppen reggel kérdezte anya, hogy itt van e hó, mert otthon esett és megmaradt, én még örültem is, hogy itt nincs hó. Kb. egy óra múlva itt is esni kezdett és meg is maradt, úgyhogy most már nálunk is fehér minden. Szép, szép, de én inkább csak bentről szeretem, a meleg lakásból... majd egy-két év múlva biztos jó lesz Ben bébi boldog arcát nézni, ahogy hóembert építünk vagy szánkózunk, de én akkor is titkon már várni fogom a tavaszt, a napsütést. :)

Délután itt voltak Gabi barátnőmék Stella babával, aki már nem is olyan baba, inkább nagylány, hiszen épp ma számolgattuk, hogy már 16 hónapos nagylány. Csini volt, mint mindig, és Benny már egyre jobban figyeli, hogy mit csinál az a nagylány a játékaival. Játszani még nem tudnak igazán együtt, de azért ismerkednek, egyre többet sandítanak oda a másikra. Aranyosak...

Holnap gyerekdokihoz megyünk, 6 hetente berendeli a gyerekeket kontrollra. Egyik részről ez jó, a másikról nem igazán örülök most ennek, ebben a virusokkal teli időszakban egészségesen orvoshoz menni.... de hát ez van, majd igyekszek odafigyelni, hogy Benny ne tapizzon agyon mindent és remélem, hogy hamar sorra kerülünk. Majd jövök az adatokkal, mert biztos lesz méricskélés is. :)) Tuti 10 kg fölött lesz a kis Herkules babánk már. :)))))

Ja és még azt akartam leírni, hogy egyre bátrabban álldogál már Benny mindenhol, ma már el kellett raknunk ezt a játékot, amivel a képen van, mert állandóan erre kapszkodva állt fel, de mivel pille könnyű, igy tologatva rájött, hogy haladni is tud...ami oké, csak néha el is csúszik gyorsan és olyankor nagyot lehet esni... úgyhogy gyűlnek a harci sérülések, de ez hozzátartozik ahhoz, hogy megtanulja később, mi az ami elbírja, ha nekidől.

1 megjegyzés:

  1. Akkor nemsokára jön az, amikor a felnőttek derékszögben közlekednek. sok sikert!

    VálaszTörlés