2009. december 28., hétfő

karácsony utólag

 Tegnap reggel végül eljutottunk anyáékhoz,szerencsére már nem volt láza Bennynek  25.-e este óta. Nagyon várták már itthon, mikor ideértünk kint állt a díszfogadás a kapuban. :)))

A kényeztetés tegnap óta folyik, kapott Ben bébi még sok sok ajándékot, nem is tudta, hogy melyikkel kezdje a zörgést, pakolást. :))) én is kényeztetve voltam azért, végre bepótolhattam a karácsonyi húslevest, a töltött káposztát és a bejglit. :)))) most már nekem is karácsonyi hangulatom lett, bár egy kicsit késve ugye....

Előreláthatólag január 5-én megyünk haza, úgyhogy a szilveszter is Magyarországon lesz. Mondjuk nagy banzáj nem lesz, Bennynek ugyanolyan nap lesz, mint a többi, úgyhogy mi is csak "öregesen" szórakozunk majd. Talán Alexa barátnőmék jönnek majd át, társasozunk, western táncokat tanulunk tőle és beszélgetünk. Másra most nem is igen vágyok, már régóta nem buliztam szilveszterkor, valahogy a karácsony nekem mindig fontosabb volt.

Majd jelentkezek még, egyenlőre viszont élvezzük az ittoni kényeztetést. :)))

1 megjegyzés:

  1. Csak most olvastam, hogy Beny baba beteg volt! :-( Szertencsére gyorsan meggyógyult a kislegény! Nagy puszi nektek és élvezzétek az itthon eltöltött napokat! :-)

    VálaszTörlés