2009. december 30., szerda

év vége

 Sajnos Ben bébi még mindig nem teljesen gyógyult meg, az orra még folyik, de nincs eldugulva szerencsére, úgyhogy éjszakánként is aránylag jól tud aludni. Napközben játszik , és nagyon igényli a társaságunkat, most kezd bújósabb is lenni. Még mindig alszik délelőtt is 1-1,5 órát és ebéd után is olyan 2 óra körül kb. egy órát. Viszont délután és este már nagyon nyűgös, valami még bánthatja szegénykémet, mert ma délután és este is nagyon sírt, nem igazán jöttünk rá, hogy mi lehet a baja. :((( Rossz így látni, mert nehéz megfejteni, hogy fájhat e valamije, zavarja e valami stb....

Ma itt volt nálunk Benny dédije, kint ebédelt, és megcsodálta a már nagyfiúvá érett dédiunokáját. :))) el volt ájulva, hogy milyen ügyes, aranyos Benny. Jó dolog, hogy Benny megismerhette az egyik dédimamáját, sajnos a többi nagyszüleink már régen meghaltak, így örülhetünk annak, hogy egy nagymamánk és most már dédimamánk van. Ritka az ilyen...

Este én vittem haza és utána még beugrottam szoliba és tescoba, vettem még pár nasit a holnapi szilveszteri "partynkra". Nem lesz végül nagy eresztés, kettesben leszünk a tesómmal, miután Ben bébi elalszik, veszünk ki délelőtt pár filmet a videótékából, vettem egy halom kalóriabombát (chipset, fagyit, tortillát, popcornt stb..) bacardi brezert, édes pezsgőt és "átnassoljuk" magunkat az új évbe. :)))))) Másra most nem is vágyunk valahogy... olyan "gilmore girls-ös" esténk lesz, mindig szerettem azokat a részeket, mikor megterítettek maguknak mindenféle kajával (kínai, olasz, hamburger, nasi stb...) és egész este csak filmeket néztek a kanapén.... na, most holnap mi is ezt fogjuk csinálni, jó muri lesz. :)))

Abban viszont reménykedek, hogy Benny meggyógyul január 1-ig, mert azt szokták mondani, hogy amilyen a január 1, olyan lesz az év is. hát beteges évet azért nem szeretnék, úgy örültem, hogy eddig elkerült minket minden nyavaja.....

1 megjegyzés: