2009. december 26., szombat

Helyzetjelentés

 Az éjszakánk nagyon nyugis volt, bár felkészültem, hogy nem fogok sokat aludni, így meglepődtem én is, hogy 11 után már nem kellett Bennyhez mennem és reggel fél 7-ig aludt. Akkor is csak a cumit kereste, odaadtam neki és aludt fél 8-ig. Úgy tűnik, hogy éjjel már nem dugult be az orra és nem is folyt nagyon, az esti hőemelkedésére adtam neki egy kúpot éjszakára, de reggel 8-kor már nem volt láza. Azért maradtunk Bécsben, még megvárom a mai napot, de egyenlőre nincs láza, mérem egyfolytában. A közérzete is már jobb, bár néha még nyöszörög, gondolom kaparhat a torka vagy ilyesmi. Enni ügyesen eszik, inni is próbál néha, úgyhogy minden rendben. A hasán lévő kiütések is halványulnak már, tényleg összefüggött akkor a lázzal.

Már összepakoltam a ruháinkat, ha az éjszaka megint nyugis lesz, akkor holnap megyünk anyáékhoz.

1 megjegyzés:

  1. Látom, nálatok se volt egyszerű a hazaindulás, vagyis remélem, már a nagyszülőknél vagytok, mert akkor javult Benny. Az anyai megérzésről: szerintem is "létezik", ha anno én sem viszem el időben a dokihoz Bendét, akkor lehet, hogy tovább maradtunk volna a kórházban. Valahogy megéreztem, hogy nem úgy hízott, ezért mentem konzultálni a dokival... most úgy néz ki, hogy megvagyunk, próbáljuk pótolni a leadott dekákat....
    Remélem Mo-on minden rendben lesz veletek!

    VálaszTörlés