2010. február 20., szombat

1. rece

 Tegnap meglepetés várt fürdetés után, mert egy hirtelen ötlettől vezérelve bedugtam az ujjam Benny szájába, hogy végigtapogassam az ínyét, hátha találok valamit és ott volt!!!!!! A bal alsó fogacska úgy tűnik, hogy sikeresen áttörte az ínyét, mert a kis recécskét simán éreztem az ujjammal. :))) P is megnézte, ő is érezte, úgyhogy nagyon úgy néz ki, a múlt heti sok nyugtalanság, sírás, stb.... ezért volt. Már Ben baba sem marad fogatlan, az első kis fogacska elindult kifelé!!!!!



A fogsor made by Dújv. :))) Köszi!!!! :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálunk! Még vártam volna én is vele, de Bende úgy gondolta legyen annyi foga, mint füle...
    Lehet én is kölcsönveszem a fogsorotokat...

    VálaszTörlés
  2. Látod megvan az oka a nagy folyadék bevitelnek:)Fogzásra ez is jellemző:)NAGY NAGY GRATULA:)pusszantás

    VálaszTörlés
  3. Benny még egyenlőre elvan egy fogheggyel, de ma megint sokat ivott, gondolom készülődik a második rece kifelé. :)))

    VálaszTörlés
  4. Gratulàlok én is az elsö foghoz!

    VálaszTörlés