2010. február 7., vasárnap

bárhova nézek, HÓÓÓÓÓ

 A lehető legjobb időpontot választottuk a magyarországi látogatásunknak, ugyanis szombat óta esik a hó rendületlenül anyáéknál. Bécsben semmi híre nem volt a hónak, mikor szombaton reggel elindultunk, sőt az egész út nagyon jó volt, hó egy szál sem, még örültünk is, hogy csak vaklárma volt. Viszont az utolsó kb. 10 km-től beleszaladtunk a hóesésbe, és anyáékhoz érve már naaaagy hó fogadott és azóta is esett, és esett és esett.... Tudom, hogy lassan meg kell barátkoznom a gondolattal, hogy a havazás jó és Ben baba jövőre valószínűleg már lelkesen fog segíteni a nagypapájának havat lapátolni vagy a Tanténak hóembert építeni, de én egyenlőre nem is tudom elképzelni, hogy meg tudom szeretni a telet, a hideget és a havat. Nagyon szép bentről, a meleg szobából nézni a fehérséget, de nem igazán szeretek hóban vezetni, mászkálni stb.... mindegy, ez az én bajom, egyszer talán megszokom...de jövőre tuti P megy majd szánkózni a fiával, én majd várom őket meleg tejával és ebéddel. :))))


Az első éjszaka jól telt a nagyiéknál, Benny gond nélkül átaludta az éjszakát, sőt reggel nem kelt a tyúkokkal, hanem negyed 8 körül mocorgott.... este fél 8-tól, úgyhogy nagyon ügyes volt.


Ma délelőtt aludt majdnem két órát, így szerintem ennek hatására a délutáni alvásánál óriási hisztit vágott le, ilyet már régen csinált, úgyhogy én feladtam az altatást és lehoztam inkább , utánam próbálta anya kicsit altatni, de nála sem sikerült, úgyhogy feladtuk, hogy lesz ami lesz, meglátjuk meddig bírja a délutánt alvás nélkül Ben baba.... mondanom sem kell, hogy fél 8 körül vittük fürdetni, de még simán eljátszott volna lent. :)))) meglátjuk, hogy milyen lesz így az éjszakája, de úgy tűnik, hogy annyira fel van pörögve attól, hogy beindult a tipegéssel, hogy nem akar kihagyni semmi felesleges időt holmi alvásra. :)))) Már olyan szinten lépked bátran, hogy sokszor elég neki egy kéz és úgy sétálgat. Sőőőőt, egyre többször álldogál pár másodpercig kapaszkodás nélkül, mi pedig nem győzzük tartani a kezünket, félve, hogy elesik. :))) de ő nagyon ügyes, bár néha azért még bizonytalan. Pár lépést is bevállal már egyedül egyikőnktől a másikhoz, mi pedig csak lesünk, hogy mennyire beindult a fejlődésben Benny. :)))


Délután kihasználtuk, hogy kicsit leállt a havazás, így apa előszedte a mi régi szánkónkat és kimentünk egyet sétálni az utcába. Beöltöztünk sícuccokba, Bennyt is jól beöltöztettük, beletettük a bundazsákjába és nagyon jó kis meleg kuckója lett, egyikőnk mindig ölbe fogta és úgy mentünk. Vicces volt, ő pedig csak csendben szemlélődött kifelé, de úgy tűnt, hogy tetszik neki. :)))


Állítólag szerdán, csütörtökön újra jön a hó, hát kövezzetek meg, de boldog nem vagyok ettől a hírtől.... :((((




az új járgányával:



és egy bónusz, a mostani kedvencem:


2 megjegyzés:

  1. De szuper az a kis "hajmosó szemellenző". Elárulod hol vetted? Egyáltalán mi a neve? Tündérkeresztlányomnak is jó lenne egy ilyen mert mindig hiszti van hajmosáskor, hiába mondjuk neki, hogy nézze meg addig a sarokban a pókot :(

    VálaszTörlés
  2. Aya, hajmosó karikaként találod meg a neten. A google-ba ha beirod, több bababoltban is kapható. Én Bécsben vettem Bennynek, de most rákerestem és többféle létezik. :) nagyon praktikus dolog szerintem. Igy nem kellene a sarokban a pókot néznie... :)))

    VálaszTörlés