2010. február 11., csütörtök

a leghosszabb nap...

 A leghosszabb napunk jelzőt azt hiszem, hogy a mai napnak adhatjuk, mert ennyire még nem vártam az estét, mint ma. Illetve nem is az estét vártam, hanem reggel óta minden egyes percet, órát számoltam, várva, hogy elteljen ez a nap. :((


Azzal kezdődött, hogy Ben baba már napok óta elég nyügös, a nappali alvások is össze lettek kutyulva, úgyhogy estére már nagyon fáradt volt tegnap is. Éjszaka fel-felsir, de mire bemennék, abbahagyja és alszik tovább.


Tegnap vacsira apa főzött levest, amiből én egy kistányérral, anya egy nagy tányérral bőségesen, a tesóm pedig két tányérral evett. Már este fájdogált a gyomrom, de betudtam annak, hogy éhes voltam és hirtelen ettem, gondoltam, majd alvás után jobb lesz. Hajnal 1-től már alig tudtam aludni, állandóan az órámat néztem, de nagyon lassan telt az idő. Fél 5-kor már annyira fájt a gyomrom, hogy lementem a földszinte könnyiteni magamon, utána egy fokkal jobb lett, de Benny 6 után sikitva ébredt, tehát nem aludtam ki magam rendesen.


Reggel derült ki, hogy én még szuperül vagyok anyához és a tesómhoz képest, akik szintén kidőltek reggelre. A hugom volt a legrosszabb passzban, nem is ment dolgozni, aztán jött anya, majd én. Jól kezdődött a napunk.... gondoltam, majd ha Benny alszik napközben, mi is pihenünk, addig felváltva feküdtünk és pihentünk.


DE  Benny nem akart ma aludni semmi pénzért... nagyon fáradt volt már 9 körül reggel, de óriási sirást lerendezett alvás helyett... máskor azért egy-két perc alvás után mindig kidőlt, most nem igazán...feladtam, levittem. Délben ujra megprobáltuk letenni, megint sirás... ringatva kidőlt, mivel már fáradt volt, de fél óra mulva megint visitva ébredt. :((( Nagyon sajnáltuk már, semmi nem volt jó neki, valami nem igazán stimmelt nála.  A bal fülét dörzsölgette, a kezét tömködte a szájába, nyügös volt, semmi nem kötötte le, szóval nem a megszokott Ben baba volt. :(( Mi még mindig dögrováson voltunk, apának kiment a bokája, szóval kinomban már csak nevetni tudtam a szituációnkon.


Este áthivtuk a szomszéd gyerekdokinénit, aki megvizsgálta Bennyt, és mindent rendben talált, picit a pocija volt felfújódva, arra inflacolt ajánlott. A fülével nincs semmi gond, valószinüleg a foga jöhet most már tényleg, mert minden jel erre utal. Most a chamomilla 15 ch homeopátiás szert próbáljuk ki holnaptól nála, reméljük, hogy használni fog. Nagyon rossz nézni, ahogy szenved és olyan jó lenne tudni, hogy mije fáj, mivel tudok neki segiteni. :(((


Este még beugrottunk apával a patikába, addig anyáék megfürdették Bennyt, a jó éjszakát tápi felénél pedig lecsukódtak a szemei és megadta magát a fáradtságnak.... kemény nap volt, hosszú..... remélem, hogy a holnapi jobb lesz, megérdemelne már egy újabb vidám napot ez a kis haramia. :)))


Aludj jól Ben Baba!!!!!

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Remélem sikerült az éjjel kipihenned magad, Ben babának pedig jobb napja lesz ma! Pusza

    VálaszTörlés
  2. remélem minden rendben a családdal... és Benny is jobban volt ma... kíváncsi vagyok, a fog-e a ludas...

    VálaszTörlés
  3. Kicsit lemaradtam, Remélem már minden rendben és a fogacska is kibújt végre!
    Puszi!

    VálaszTörlés