2010. február 2., kedd

Riadalom

 Tegnap éjjel fél 2-kor a frász jött rám: beriasztott a légzésfigyelő Bennynél.... azt sem tudtam hirtelen, hol vagyok, rohantam át a szobájába, de ő üldögélt az ágyában, gondolom ő is felriadt a sípolásra... Látszólag semmi baja nem volt, visszafektettem, megsimiztem és aludtunk reggelig...

Érdekes, mert épp a napokban gondoltam rá, hogy lassan kiszerelem a légzésfigyelő izéket az ágyából és marad sima bébifon, de most azt hiszem, hogy egyenlőre még nem lesz szerelés. Még SOHA nem riasztott, ezért csodálkoztam éjjel, hogy mi történhetett... pedig Benny sokszor feláll már az ágyában és még akkor sem jelez be, mivel érez mocorgást... szóval rejtély, hogy mi történhetett éjszaka, de nagyon remélem, hogy csak valami kósza zavar volt és nem Benny felejtett el lélegezni... :((

Ezek után reggel 6-kor elég volt neki az alvásból, már harmadik napja a tyúkokkal kelünk, de mondjuk nem megyek be rögtön 6-kor hozzá, csak mikor már nagyon belelendül, általában olyan 7-ig magyaráz, berreg az ágyában. :)))) Ma P szabadnapos volt, úgyhogy egész nap apukája nyomában volt. :))))

Holnap jön Gabi barátnőm Stella babájával, kiváncsi leszek a lurkókra. :)))) Csütörtökön pedig érkezik Tante Beja, marad szombatig és együtt megyünk majd szombaton hármasban haza Magyarországra, juhuuuuuuu. :)))) Már várom nagyon és a nagyiék is várják nagyon a kisunokájukat!!!! :))

4 megjegyzés:

  1. Jó utat és nagyon vigyázzatok a rossz időjárás miatt! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Már csak kettőt alszunk és meeeegyeeeek :-)

    VálaszTörlés
  3. Biztosan halálra rémültél, mikor megszólalt a légzésfigyelő. Néha a legjobb minőségűek is vacakolnak.
    Jó szórakozást otthon, ha addig nem ,,találkoznánk"'!

    VálaszTörlés
  4. Gondolom a szívizomfrász kerülget még így utólag is! Remélem soha többé nem lesz ilyen!

    VálaszTörlés