2010. január 31., vasárnap

elmúlt napok

 Kihasználom az időt, míg Benny alszik és írok pár sort magunkról. Jól vagyunk, Ben baba már egyre virgoncabb, nem igazán ül el egy helyben. Már állandóan menne, belénk kapaszkodva, egyre ügyesebb. Néha még azért a lábai kicsit "szédelegnek", de nem adja fel, akkor is menne, menne, menne. :)))

Én sajnos pár napja megint a mirgénnel harcolok, minden reggel fejfájásra ébredek és éjszaka is rámtör. Ha beveszem a csodagyógyszereimet, akkor pár órára megszűnik ez a nagy fájdalom, de épp ma reggel vettem be a legutolsó szemet, úgyhogy jó lenne reggelig kihúzni, mig átmegyek a dokihoz újat felíratni. Szerencsére P épp itthon volt tegnap estig, így le tudtam dőlni délelőtt kicsit és ma reggel is kicsit később ment dolgozni, akkor is tudtam egy fél órát még aludni. Bármit megadnék már, hogy ez a fájdalom megszűnjön, most a nődokim az akkupunktúrát javasolta, azt még kipróbálom szerintem, csak egyenlőre gyűjteni kell rá, mert nem két fillér....

Ben baba azért nem igazán érzékeli, hogy rosszul vagyok, igyekszek nem mutatni neki, bármennyire is nehéz, de összeszorítom a fogaimat és játszok vele stb.... A héten próbáltuk azt, hogy csak délben alszik, de rá kell jönnöm, hogy ez még kevés neki. Fáradt volt már nagyon estére és éjszaka érdekes módon sokkal nyugtalanabbul alszik, ha napközben csak egyszer tud aludni... úgyhogy marad a nappali két alvás és az éjszakai nyugodt alvás. Nem hajt a tatár, nekem mondjuk így még kényelmesebb is, ha kétszer alszik egy nap Benny. :)))

Tegnap a délutáni alvása megint meg lett zavarva, mert a "kedves" lakó, akit még mindig nem tudok, hogy melyik emeleten lakik, újra pont fél 3 körül akart valamit fúrni a lakásában, persze Ben baba alvásidejében.... szegénykém annyira megijedt, hogy remegett, sírt, alig tudtuk megnyugtatni. :((( Nem is vártam meg, hogy fúr e még a kedves szomszéd, hanem felöltöztettem és lementünk sétálni, a friss levegőn pedig egy órát nyugalomban tudott még aludni kis Benny. Kezd tele lenni a hócipőm, hogy valaki az egész lakását szétveri, és ami a legjobban bosszant, hogy nincs tekintettel arra, hogy este, hétvége vagy délidő van..... amikor a mi lakásunkat újítottuk fel, a barátaim jöttek ki Bécsbe és emlékszem, hogy P a lelkükre kötötte, hogy hétköznap délután 5-ig, hétvégén pedig abszolut ne hangoskodjanak.... na, mondanom sem kell, hogy rajtunk kívül ezt senki nem tartja be a házban. Szeretek itt lakni, de az ilyen dolgok miatt néha elmenekülnék messzire....

Jövő hétvégén megyünk majd haza anyáékhoz, csütörtökön jön ki a tesóm a kocsinkkal, itt marad szombatig és majd hárman megyünk hazafelé. Így legalább Ben babának is lesz hátul társasága, talán jobban bírja majd az utazást, bár általában azért egész jól elvan a Bécs-Magyarország utvonalon. :)

Holnap újra nagyizós napja lesz Bennynek, jön át P anyukája, én pedig egy hoteles kolléganőmmel ebédelek. Be szeretném most már tartani ezt, hogy hetente egyszer legalább átjön az Omi és unokázik egyet, mindenkinek így a jó. Benny is megszokja, hogy rajtam kívül mással is eltölt egy kis időt, nekem is jó pár órára kikapcsolódni és persze az Ominak is jó egy kicsit unokázni. :)))

Kicsinyítettem pár képet Ben babáról, aki már nem is annyira baba, ahogy a képek is mutatják... :)

Kis huncut

elmerengve...

kicsit hosszú már a haja... :)))

így őrzi a mosógépet az előszobában:

 

4 megjegyzés:

  1. Sajnálom Bambi a migrént, borzasztó lehet! Apukámnak az akupunktúra sokat segített.érdemes kipróbálnod. Ben cuki, mint mindig,Niki nagyban integet neki az ölemből :-D

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem csak akkor enged hozzászólni, ha értékelek is.......mindegy.
    A rosszul léttel az a legnagyobb baj, hogy a kicsik még nem értik ezt. Ennél csak az a rosszabb mikor egy ilyen pici sírni látja az anyukáját: teljesen kétségbe tudnak esni.
    Ben igazi férfi! Nagyon helyes kölök és kívánom, hogy most a szaladgálós korszakkal a kilók is szaladjanak le rólad! Összefüggés nincs a kilók és a migrén között?

    VálaszTörlés
  3. Prücsök, nekem is az akupunktúrát ajánlotta még a nődokim, azt még mindenképp ki szeretném én is probálni. Tejesen elmúlt apukádnak vagy enyhültek a fájdalmai?

    Aya, örülök, hogy sikerült kommentelni, még ha ezért értékelned is kell. ;) :) Sajnos már 10 éve szenvedek a migréntől, nálam ez hormonális eredetű, a ciklusommal függ össze, derült ki pár éve. A terhesség alatt és a "project" alatt semmi bajom nem volt....

    VálaszTörlés
  4. Bambikám, én 14 éves korom óta migrénes vagyok. Érdekes módon míg terhes voltam egyetlen egyszer sem fájt a fejem. Szülés után újra visszajött.
    Hjaj, ez a Ben bébi, már kész fiú. Míg kicsik olyan babásak, aztán lassan átalakulnak igazi nagyfiúvá. Istenem, hogy telik az idő. Már milyen nagy és milyen szép kisfiú. :))))))))) Egyem a is fülecskéjét!:)))))))

    VálaszTörlés