2010. január 2., szombat

Új év

 Hát megkezdődött az új év. Ahogy Angie is írta, idén már mondhatjuk, hogy Ben bébi TAVALY született. :) 4 hónap múlva az 1. születésnapját ünnepeljük. Hihetetlen, mennyire gyorsan mennek a napok, hetek, hónapok.....

Sajnos még kicsit folyik az orra, így nagyon úgy néz ki, hogy megint elmaradnak a kis barátaival a találkozások, sem Zsombival, sem Pannával nem tudtunk megint találkozni. De remélem, hogy a legközelebbi itthonlétünk alatt már összejönnek a randik, jó lenne látni, hogy mit kezd más babákkal Benny, Pannánál már TUTI nem aludna el, mint az első találkozásukkor. :))))

A szilveszter csendben telt, Ben bébi ügyesen átaludta reggelig az éjszakát, mi pedig itthon filmeket néztünk. Átjött két barátnője a tesómnak, így négyesben, rengeteg nassolnivalóval mentünk át az új évbe két film között. :)))) 3 körül feküdtünk le, és Bennynél már negyed 7-kor indult a nap... úgyhogy mi fittek voltunk. :)))) Tegnap főztem lencsefőzeléket, azt ettük ebédre, vacsira és még ma is ebédre, nehogy ne legyünk szépek és gazdagok ebben az évben. :)))) rajtunk már nem múlik, annyi lencsét ettünk...

Remélem, hogy ez az év nem hoz betegséget, viszont sok sok közös élményben lesz részünk Bennyvel, a családunk ugyanilyen összetartó lesz és a barátaimra számíthatok a továbbiakban is ugyanígy, mint eddig. :)) Remélem, hogy az olvasóim továbbra is kiváncsiak lesznek Ben baba mindennapjaira és remélem, hogy mi is majd bővelkedünk a történetekben. :)) Ezt kívánom én a 2010-es évre!

4 megjegyzés:

  1. Jé egy kosár Gyerek! De jó kép!
    Nem is tudom kívántam-e már boldog új évet Nektek! De inkább 2x, mint 1x sem! Szóval BÚÉK!
    Én is ettem lencsét elsején. Akkor szép is leszek? Nemcsak gazdag?

    VálaszTörlés
  2. Bambi:)
    Tünemény ez a kis ember. Anno rólunk szenyneskosaras kép készült, imádtam .... ha megtalálom megmutatom majd.
    Lencsefőzeléktől (Ádám szerint kicsi bab) szépek is leszünk? De jó, sokat ettünk belőle.
    B.U.É.K!

    VálaszTörlés
  3. Én mindig úgy tudtam, hogy szépek is leszünk a lencsétől.... :))) úgyhogy mindig dupla tányérral eszek, egyet a gazdagságért, egyet a szépségért... biztos, ami biztos. :))

    VálaszTörlés
  4. Hát Csajszi gyönyörűűűű ez a Lurkó:)Vártunk Benneteket nagyon,de majd legközelebb bepótoljuk:):)Vigyázzatok Magatokra,és NAgyon Boldog Új Évet kívánunk Nektek!!!

    VálaszTörlés