2010. január 7., csütörtök

kontroll

 Ma elvittem délelőtt Bennyt a bécsi dokinénihez egy kontrollra, nehogy maradjon valami szövődmény a virusos betegsége után. Szerencsére minden rendben, semmi baja, az, hogy kicsit még folyik az orra, összefügghet a fogaival. Én már csak nevetek ezen a fog dolgon, szerintem még egy darabig ráfogjuk a dolgokat a fogacskákra, de a lényeg, hogy olyan még nem volt, hogy nem jött ki fog babáknál. :))) úgyhogy türelem.

Meg is mérték, ha már ott voltunk, 10,65 kg és 77 cm, gyarapodik a kis Herkules babánk szépen. :))) most már elvileg kicsit le fog lassulni a hízás, mivel mozog sokat, de nem is bánom, mert a derekam nem igazán bírja a hosszú távú cipelést 11 kg-nak... pedig imádom, de oda kell már figyelni nagyon.

Sajnos bosszankodás is jutott ma, a doki utcájába érve egy rendőr állt elém, és kiderült, hogy eltűnt az első rendszámtáblám... fogalmam sincs, hogy mikor és hol, szerintem tegnap délután még meg volt, mert lent voltam a kocsinál letakarítani a havat róla. Úgyhogy visszafelé nagyon figyeltem, hátha látom, de sajnos nem... most apa jár utána, hogy is működik a pótlás stb..... 

Benny már alszik ügyesen, én is lassan letusolok és ledőlök, mert nagyon mocorog a migrénem, tegnap reggel is próbálkozott, gyógyszerrel elnyomtam, de éjjel visszajött, akkor kettő gyógyszer nyomta csak el....de most megint érzem, elég kitartó sajnos. :(

kicsinyítettem pár képet még az otthoniakból Ben bébiről:

a kis ártatlanság :)

akkor én ezt most megiszom... :))

...és utána ezt pedig megeszem... :)



1 megjegyzés:

  1. Milyen hajas baba lett Benny! És nem csodálom, hogy kivan a hátad a 11 kilótól... én csak hatot cipelek, na jó, lassan hat és felet...

    VálaszTörlés