2010. január 26., kedd

Újdonságok

 Szépen, nyugiban telnek a mindennapjaink, egyenlőre még elég korlátozott a program a hideg miatt sajnos, de azért elvagyunk. Ben baba egyre értelmesebb és sajnos egyre jobban úgy gondolja, hogy ő már nagyon ügyesen tud állni, kapaszkodva menni stb..., ami persze nem így van, ezért gyűlnek a harci sérülések is.


Tegnap reggel még csak kb. 10 perce volt reggel az itthoni ruhájában, éppen elkezdődött a nap, ő nagy vagányan "odakutyázott" az erkélyajtóhoz, ahol már ezerszer felállt, erre most valahogy kicsúszhatott a lába vagy a keze, mert egyszer csak a földön feküdt és sírt.... én kb. két lépésre voltam tőle, mégsem tudtam megfogni, olyan gyorsan történt. Laminált padló van, tehát elvileg nem is kőre esik, ha esik, de valahogy olyan bután csúszott el, hogy a szeme mellett lett egy kis sebe, ami vérzett.... én persze beparáztam, mert pont a szeménél, de ő két perc múlva már vigyorgott újra, mintha mi sem történt volna... egész nap figyeltem, de úgy tűnik, hogy semmi baja, most kicsit lilás a szeme környéke, mintha farsangra készülne, de más nem látszik. Mi lesz még később, mikor még nagyobbakat fognak esni, ha már most olyan bénán tud esni, hogy felszakítja a kis bőrét??? jaaaaaj, lesznek még harci sebek, már látom magam előtt...


Holnap jön P anyukája unokázni, én pedig megyek egy kört a donauzentrumban, nézek pár 80-as felsőt, melegítőt Bennynek, mert a 74-esek már kicsit szűkek neki. :)) Kitaláltam, hogy hetente egyszer áthívom őt Bennyhez, szokják egymást és ne legyen idegen Bennynek az itteni nagyija. Még ha nincs is programom, akkor is találok magamnak, rám is rámfér a kikapcsolódás és neki is az unokázás. :))) Úgyhogy holnap csavargok egyet egyedül, hétfőre pedig ebédet beszéltem meg az egyik recepciós kolléganőmmel.


Jövő hétvégén pedig megyünk haza tiz napra, már nagyon várom, akkor a másik nagyszülőké és Tante Bejáé lesz Ben baba. :)))) én pedig csak asszisztálok mellettük, de ők szabadon kényeztethetik majd reggeltől estig... :) de jóóóó lesz. :)))


És sikerült felvennem Benny egyik újabb szokását, akár órákig is elberreg, "elköpköd", elkiabál, nagyon tetszik most ez neki. :)))) a keze a szájában van ökölig, TALÁN a fogak mocorognak megint, mert néha éjjel is fel-felsír és akkor nyugszik meg, ha bekenem az ínyét... de mondom, csak TALÁN, én már hiszem, ha látom őket. :)))))


 




[youtube http://www.youtube.com/watch?v=x5DR2kJuNXg&hl=en_US&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00]

2 megjegyzés:

  1. Hát sajni balesetek előfordulnak még egy ideig. Még később is. Nálunk az ajtónakrohanás is előfordult, mert sietni kellett, gyorsan szaladni, az meg útban volt. Lett is pukli a homlokon, kishíján össze kellett varrni:(

    VálaszTörlés
  2. Jaj de kis drága Ben!!! Nagyon tud berregni:)

    VálaszTörlés