2010. január 21., csütörtök

MÉREG

 Ma ünnepélyesen megfogadom, hogy ha holnap is valamelyik "kedves" szomszéd délután 2 és 4 között fog fúrni, kalapálni, én megkeresem és leállítom!!!!!! 

Egyszerűen nem hiszem el, hogy már napok óta ezzel szenvedünk!! Szegény Benny lassan már nem mer elaludni, mert pár perc múlva szinte kiverik az ágyból a hangzavarral.... Ma délután is már láttam, hogy kezd álmosodni, megette az ebédjét, kicsit még összebújtunk, aztán betettem a kiságyba, hallottam, hogy magyarázott még kicsit, aztán egyre halkult és csend lett. Ügyesen elaludt. Én előkészültem jógázni, épp elkezdtem kikapcsolni az agyam, mikor beindították a fúrót..... most nem fölöttünk valahol, hanem alattunk, de ez is hangos volt. Persze Benny felijedt, sírva fakadt nagyon.... rohantam be hozzá megnyugtatni, 5-10 perc nyugi után megint megpróbáltam letenni aludni, de persze már ő is bizalmatlanabb volt és joggal, mert megint rákezdték.... kész voltam.

4-ig ment ez a hangzavar, így Benny felpörgött, már nem aludt el.... este fáradtabb volt a szokásosnál persze, így kicsit előbb fürdettem, az esti tápszer végére pedig már ki is dőlt és fél 8-tól alszik. Remélem, szép álma lesz és elfelejti a mai hangzavart.

Délután Gabi barátnőmék jöttek volna Stella babával (illetve nagykislánnyal!!!!) és Tündi barátnőmék Nórikával,de mivel egész nap szakadt a hó, így senki nem indult el. Megértem, mert én sem ültem volna ilyen időben autóba, több baleset is volt a városban, ilyenkor jobb nem autókázni szerintem, ha nem muszáj.

Holnap és holnapután P is itthon lesz, Benny nagy örömére, így legalább nem csak az anyukája fejét kell néznie egész nap. Lesz változatosság. :))) Holnap Benny keresztapukájáék jönnek látogatni, szombaton pedig P szülei, tehát Ben baba újra agyon lesz kényeztetve. :)))

Azért abban reménykedek (és most minden telet imádó takarja le a szemét!!!), hogy most már ez az utolsó havazás volt, elég a télből, tavaszt akarok!!!! Napsütést, madárcsicsergést (nem varjakét!!!!), virágokat, zöld füvet, nagy sétákat, hintázást Bennyvel stb... jó lenne újra lejárni kocogni, nem csak duci tornázni itthon, kicsit kivirágozni nekem is!!!!! Adna valaki egy varázspálcát??? :)))

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok, hogy a mai napotok hogy alakult. Kellett-e a szomszédokat felkeresni? Tényleg rossz, hogy minden áthallatszik a társasházakban és nem is lehet megszokni. Nekünk eddig nem volt ilyen gondunk, de azért itt is vannak furcsa zajok. Ja és ősszel is fúrtak, jóval mellettünk, hát ide hallatszott. Reméljük azért nem fogja bántani Bende fülét ezek a zajok, ha lesznek....

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére nem kellett szomszédokat felkeresni másnap, pihentek a munkásemberek, nyugi volt. :) De félek, hogy hétfőn újra indul a tatarozás... :(

    VálaszTörlés