2010. január 11., hétfő

születésnap

 Ma van anyukám, azaz Benny nagymamijának a születésnapja! :) Reggel már küldtünk neki köszöntőt, de itt is írok pár sort. 

NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNUNK A LEGJOBB NAGYMAMINAK, ANYUKÁNAK!!!!! 

Egyébként jól vagyunk, nyugiban telnek a napjaink, mióta visszajöttünk Bécsbe. Illetve egy újdonság van, múlt szerdán elhatároztam, hogy leszoktatom Bennyt arról, hogy a kezemben ringatva aludjon el napközben, mert sajnos a derekam már nem birja a néha 15 perces ringatásokat. :(( Úgyhogy a Ferber módszert választva, leteszem, megsimizem, kijövök. Az első napokban sirt sokat, ilyenkor bementem 5, 10,15 perc múlva, megsimiztem, visszafektettem. Ma már ott tartunk, hogy egyszer kell visszamennem hozzá, aztán elalszik. Haladunk...

Ma P anyukája vigyázott pár órára Bennyre, mert EEG vizsgálatra kellett mennem a migrénemmel. Pont a délelőtti alvás végére ért ide, utána lementek sétálni, ebédeltek és kb. 2 körül jött a következő alvás. Épp akkor értem haza, mikor még kicsit sírt Benny, P anyukája az ajtóban várt, hogy nehezen birja ki, hogy ne menjen be, de mivel ugye épp most probálom leszoktatni a ringatásról, igy nem akart bekavarni a rendszerbe. Akkor kb. 3 perce sirt.... levetkőztem, indultam hogy bemegyek, és épp akkor feküdt le Benny vizszintesbe és már aludt is. Nem volt 5 perc sem. :) Ügyike.

Mire jövő hétfőn újra jön az Omi, addigra talán már szó nélkül elalszik Ben baba. :) mert jövő héten pedig nődoki időpontom van. Még bőrdokihoz kellene elmennem, ha már így belejöttem az orvoslátogatásba, lehet keresek is egyet a közelben. :)))

Amúgy mellesleg jegyzem meg, hogy január 4 óta nem eszek kenyeret, édességet (ami nagy szó ám!!!!), cukrot, krumplit, rizst, kevesebbet is eszek, mint szoktam és ma reggel rámerészkedtem a mérlegre, ahol kellemes meglepi várt, mert elindultak lefele a kilók és már "csak" 7-el kezdődnek. :))))

Holnap jön Gabi barátnőm a kis Stellával, most már Benny is egyre jobban érdeklődik más gyerekek iránt, sztem hamarosan már játszani is tudnak egymással. :))) Egy másik barátnőm is jön elvileg, ő nagy példaképem most, mert a tavalyi évben 47 kg-t fogyott!!!!! Úgyhogy most ő az egyik inspiráló személy a közelemben, és tudom, hogy meg fogom csinálni!!!! :) azért holnapra szigorúan nasimentes talit szerveztünk, tejeskávé édeskével. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése