2010. január 15., péntek

nem szabad, neeeeem

 Ide is elérkeztünk, ha lenne egy kamera vagy mikrofon a lakásban, mást sem hallana egész nap, mint az én "neeeeem, Benny, azt nem szabad", "neeeeem Benny, oda nem mászunk fel", vagy "neeeeeem Benny, nem pakoljuk le apa könyveit, cédéit stb.-t" irányításaimat. :))))


Benny pedig egy ideig el-eljátszik a rengeteg játékával, de aztán sokkal viccesebbnek találja a "nem dolgokat", mert azzal lehet húzni anyát. :))) ha pedig anya épp valamibe bele van mélyedve, akkor nekiiramodik, kimászik a fürdőig és szerintem segíteni akar nekem mosni, mert állandóan a mosógéppel játszik. :))) vagy ütögeti, vagy nézi-nézi, de nagyon odáig van érte. Éppen ma nevettem rajta, mert eszembe jutott, hogy szinte minden babás ismerősömnek van/volt olyan fotója, hogy az álldogáló baba a mosógéppel játszik, éppen ki-bepakol stb.... ezek szerint ez is egy lépcső a babáknál. :))) gondolom, ezután jön majd az, hogy kipakolja az edényeket a konyhában, bár már adtam neki fakanalat a kezébe, de az nem kötötte le annyira. Ezek szerint szakács nem lesz. :)))


De ezek a "nem dolgok" azért lehetnének hamarabb tanulhatók is... egyenlőre az a terv, hogy nem pakolunk el annyira előle,hanem megtanítjuk, hogy mik a játékok és mik azok, amikkel nem játszunk.... gondolom, ahogy megtanult egyedül elaludni sírás nélkül, ezt is megtanulná....de ez szerintem sokkal keményebb dió számomra, mint az alvástanítás volt... azt hiszem, ezt még eltolom egy kicsit, nem akarok a gonosz anyuka lenni a szemében, inkább elhúzom újra és újra P cédéjéitől, a könyvektől, a kábelektől, a konyhából, a reluxa zsinórjától, a meleg radiátortól, a kanapé széléről, és még sorolhatnám a sok "nem" dolgot. :))


De mindegy, majd ezen is túljutunk, mindenesetre minden nap egy kis csoda, mert minden nap tartogat Ben bébi újabb és újabb meglepetéseket nekünk, megszínesiti a mindennapjainkat a kis mókás vigyoraival, a gurgulázó nevetéseivel, a néha elbambuló arcával és még a sok neeeeeeeem is belefér egy-egy mosolya közé. :))))

3 megjegyzés:

  1. Jaj, már én is elkezdtem a nem szócska használatát... időben, pedig még nem is mászunk (de már próbálkozik).
    Hát itt a dokivizit leállt most, reméljük, hogy nem is kell menni semmi miatt, úgyhogy legközelebb nyáron kell csak menni. A védőnő más, őt hívhatom, vagy jönni is szokott....

    VálaszTörlés
  2. Nem könnyű a felfedezés időszaka! Nagy türelemre van szükség! De a többi sem lesz könnyebb, de mégis gyönyörű.! Ilyen alváspózt még nem láttam kisbabától, de ha elaludt, akkor jó. Esetleg, ha már mélyen alszik meg lehetne igazítani.Jó olvasni a változásokat.Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Nagymami, áttettem utána hasra Bennyt, nehogy elgémberedjen a nyaka, háta, de fel sem tűnt neki, annyira aludt. :) Csak le akartam fotózni ezt a vicces pózt, a kis gombócomat . :)

    VálaszTörlés