2010. január 19., kedd

napjaink

Minden oké velünk, szép csendben telnek a napjaink, Ben baba egyre tüneményesebb. A legújabb mutatványa, hogy pápá-t int, de persze csak akkor,mikor Ő akarja, nem amikor mi. :)))) nagyon édes, egyszerűen meg tudnám zabálni olyankor.

Tegnap P anyukája jött át délután Bennyre vigyázni, míg én a nődokinál voltam, és az ő kezében is bemutatta, milyen ügyesen tud már pápá-t inteni. :) Jól elvoltak, volt móka, kacagás, puszilkodás. :)))

Ma délelőtt a fiúk sétáltak egyet, míg én kicsit próbáltam magam utolérni a házimunkával, nagy a szerelem köztük. :))) Mikor P készülődik dolgozni, Benny végig a nyomában van, mint egy kiskutyus. :) Elmegy vele a fürdőhöz, megvárja a fürdőajtó előtt, míg apukája végez, utána bemehet és nézheti, mig P borotválkozik, készülődik. Ezt ki nem hagyná egyik nap sem. :))) Mikor P a cipőjét, kabátját veszi, mindig tapogatni kezdi apa cipőjét, mintha nem akarná elengedni. Nagyon aranyos tud lenni. :)))

Viszont ma bosszankodni valóm is volt sajnos. Már tegnap mesélte P anyukája, hogy épp Benny délutáni alvásánál kezdett el fúrni valamelyik kedves lakó és Benny nagyon megijedt, nagyon sírt. Megnyugtatta, utána szerencsére csend lett és Benny tudott aludni egy órát.

Ma délelőtt szépen elaludt magától kb. 10 körül, de 3/4 11 körül megint rákezdtek valahol a fúrásra... ráadásul a panel miatt totál olyan, mintha a fejünk felett akarnák szétrobbantani a lakást, úgyhogy Bennyt szinte kiverték az ágyból ezek a lármák.... megint ordítva, hisztérikusan sírva ébredt szegénykém, egyből rohantam be megnyugtatni, nagyon nehezen nyugodott meg. Utána feloldódott, eljátszadozott, minden rendben volt....a fúrást is elég hamar abbahagyták, úgyhogy nyugi volt.
Délután 2 felé láttam rajta, hogy kezd álmos lenni, így megint letettem aludni, szépen el is aludt VOLNA, ha nem kezdenek újra neki a fúrásnak..... szegénykém megint nagyon megijedt, nagyon sírt. Fél óra múlva megint épp elaludt volna, mikor megint rákezdtek.... akkor már én is kezdtem mérges lenni és fogtam magam, körbementem a házban, hátha megtalálom a hangoskodókat. Jó lett volna tudni, hogy meddig fúrnak, mert akkor levittem volna Bennyt sétálni, hogy ott tudjon aludni nyugalomban. Sajnos nem találtam senkit, de az is lehet, hogy a mellettünk lévő lépcsőházban dolgoznak, mivel az egyik falszomszédunk már a másik lépcsőházban lakik..... úgyhogy nem jártam sikerrel, de szerencsére csend lett és egy órás csúszással ugyan, de Benny mégis tudott aludni egy órácskát.

Azért ma kicsit bosszankodtam azon, hogy mennyire utálom a panelt ilyen téren, mivel a szomszédok meg tudják keseríteni az ember nyugodt napját, megszokott kis napi rutinját..... Jó lenne kertes házban lakni, de itt Bécsben az esély arra, hogy mi kertes házban lakjunk kb. akkora, mint megnyerni a lottó 5-öst.....tehát nem sok. Úgyhogy marad a remény, hogy a felújítás lassan elkészül és holnap már nyugodtabb napja lehet az én kicsi gézengúzomnak...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése