2010. április 19., hétfő

3. fog!!!

 Már napok óta sejtettem, hogy készülődik egy újabb fogacska kifelé, de én annyira a fenti kettő közül vártam valamelyiket, hogy csak tegnap egy nagyobb hisztinél vettem észre, hogy a jobb alsó fogacska mellettit már csak egy hajszál tartja és áttöri az ínyt. Benny kezei szinte egész nap a szájában vannak, sokat nyafog, nyűgös és a széklete is megváltozott az utóbbi napokban.


Éjjel 3 körül felsírt, sírdogált kicsit, de aztán aludt is tovább, így nem kellett átmennem hozzá, viszont reggel már érezni lehetett a kis recét a fogánál, tehát sikeresen áttörte az ínyt éjjel és mára 3 fogú lett a kicsi fiunk. Nála megint nem jött be a nagykönyv szerinti sorrend, a felső fogak helyett megint egy alsó jött, sebaj. :))))


Amúgy a felső középső kettő is nagyon be van már duzzadva neki, de azokat nem hagyja megnéznem, kész harc, ha bele akarok lesni a szájába.


Ma átolvasgattam az egy éve írt bejegyzéseimet, mert elvileg április 18-19 volt a kiírt szülési dátum, de ugye Ben baba ráhúzott pár napot. :))) Annyira jókat nevettem az írásaimon, mennyire vártuk már, hogy megérkezzen közénk ez a fiúcska, jöttek a tippek, hogy vajon melyik nap lesz a NAGY NAP, ő pedig jókat nevetett bent rajtunk tutira, mert nem igazán akart kibújni. .)))


 Most pedig nemsokára egy éves lesz, igazi nagyfiúvá cseperedett... néha még mindig olyan hihetetlen az egész, mintha egy mese lenne csak... hihetetlen, de nagyon jó érzés, hogy Ben Baba az életünk része lett!!!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése