2010. április 10., szombat

új dolgok

 Az óraátállítás óta Benny már csak egyszer alszik napközben. Anyáéknál ez még úgy nézett ki, hogy 8 körül kelt, 1-fél 2 körül aludt 1,5-2 órát és este 8 körül fürdettük, vacsi, aztán alvás. Sejtettem én, hogy ez Bécsben változni fog, mivel azért anyáéknál négyen voltunk egy kissé fáradt kisember szórakoztatására esténként, itt pedig általában egyedül vagyok. Ráadásul kedden ugye csak az autóban aludt, így este 6 után már hulla volt, ugyhogy kedden 7-kor fürdettem és mintha tudta volna, hogy újra Bécsben vagyunk, másnap 7-kor kelt, ahogy addig is tette korábban Bécsben. :)))


Úgyhogy azóta úgy néz ki a napunk, hogy 7 körül ébredezik Benny, akkor megkapja a reggeli tápszerét, még visszateszem az ágyába, lustálkodik kicsit, olyan 3/4 8 körül nyöszörög újra, akkor átviszem a mi ágyunkba és ott még játszunk egyet hármasban P-vel. Délelőtt játszunk itthon, fél 11 körül lemegyünk boltba és utána átsétálunk a tóhoz kacsákat nézegetni vagy épp a fűben a járást gyakorolni, ha szép idő van. :))) Délben ebéd és negyed 1-kor alvás. Ilyenkor olyan 1,5 órát alszik Benny. Délután hosszabb időre szoktunk lemenni, ha szép idő van, sétálni, játszóterezni és szerintem lassan majd homokozni is. :))) Közben valami kis uzsonna is van vagy 5 után velem falatozgat kiflit, sajtot ilyesmit. :))) és 7-kor már elég fáradt, úgyhogy fürdés, vacsi és alvás.


Ma elég rossz idő van, de azért boltban voltunk már, most még durmol Ben babám, délután pedig Tündi barátnőm jön majd a kislányával látogatóba, ez lesz a programunk. :)))


Holnap P szüleihez megyünk ebédre, de majd csak Benny alvása után, már vettünk neki oda egy ikeás etetőszéket, hogy ne mindig az ittenit kelljen hurcibálni. Kiváncsi leszek ,hogy holnap majd hogy tetszik neki az új széke. :)))


Tegnap a játszótéren a hintában mellettünk hintázott egy kislány, akinek az anyukájával egy szülésfelkészítőre jártunk. Nekem általában jó az arcmemóriám, így leszólítottam, bár ő nem igazán ismert fel, de aztán csak összehoztuk, hogy tényleg együtt vártuk a babáinkat. :))) Az ő lánya nagyon kis élénk, érdeklődő, aranyos, míg Benny tegnap is hozta a maga kis csendes, nyugodt formáját. :))) Jó volt kicsit beszélgetni, mivel itt lakik a közelben, így még biztos összefutunk máskor is.


És így lassan az egy éves születésnapnál egyre többet jutnak eszembe nekem is a tavalyi emlékeim, tegnap visszanéztem a blogon a tavaly ilyenkori bejegyzéseimet, az óriááááááási hasamat húsvétkor, a várakozást, jó volt olvasgatni. :)))) Pár napja épp a kádban jutott eszembe, hogy emlékszem, elég hamar leszoktam a habfürdőről, mert kilógott a nagy hasam a habos, meleg vizből és fázott, így már nem is volt annyira élvezetes a fürdés. :))))) Viszont szerettem nagyon, ahogy Benny a hasamban mocorgott, ahogy kidugdosta a térdét, könyökét vagy épp valamelyik testrészét, szép időszak volt.


De most egy még szebb időszak kezdődik, amikor már ki tudja fejezni a szeretetét, átölel minket, nyálas puszit nyom az arcunkra, simogat, odabújik hozzánk. Persze ezzel együt jön a hisztikorszak is, ami nem egyszerű, de majd ezen is túl leszünk. :))) Bármennyire is lehet egy nap nehéz vele, de amikor este odaszalad hozzám fülig érő szájjal és átölel, belefúrja a fejét a vállamba, akkor elfelejtek minden hisztis, kiabálós percet, és örülök, hogy itt van nekünk. :)))

2 megjegyzés:

  1. Ugye milyen gyorsan telik az idő?! Mennyi mindent megtanult már Benny baba. A legtöbb mégis az, ahogy a szeretetét kifejezi.

    VálaszTörlés
  2. Szuper édes lehet ahogy osztogatja a puszikat! :)

    VálaszTörlés