2010. április 21., szerda

Egy kis nosztalgia...

 Gondoltam a mai és a holnapi napra újra bemásolom a tavaly ilyenkori bejegyzéseimet, kicsit nosztalgiázzunk Ben Baba érkezéséről... :)))


2009. április 21. reggel


"Újabb nyugis éjszaka, semmi jel, hogy Ben baba indulni akarna. :)))) Mától viszont a bika jegyében vagyunk, ráadásul ma nagyon szép napra ébredtünk, mert ma van az egyik kedves olvasóm, Jane születésnapja!!!! 




Ezúton kívánok neki nagyon nagyon boldog születésnapot és kívánom, hogy váljanak valóra az álmai és érkezzen meg hozzá a herceg, ha nem is fehér lovon, de azért igazi herceg legyen!!!!! :))))))





BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT JANE_WONDA!!!!!!!!"


*******


Ehhez csak annyit fűznék hozzá így egy év után, hogy Jane időközben megtalálta a herceget és már készülnek az augusztusi esküvőjükre!!! :) Éljen, éljen!!!


Boldog születésnapot!!! :)

6 megjegyzés:

  1. Isten éltessen Ben még vagy 100 évig egészségben, boldogságban! :))))))))))

    VálaszTörlés
  2. helloka, teljesen össze vagyok zavarodva. Ugyanis majd nézd vissza, a 2009. április 22-ei bejegyzésedet, mert ott az áll, hogy Ben Baba 2008.04.22-én született. most akkor mi van? hány éves is lesz aranyom? sok puszi macskusz

    VálaszTörlés
  3. Macskusz, olvasd el az első sort jobban és meglátod, hogy MA és HOLNAP fogok nosztalgiázni.. :))))) Ma van egy éve, hogy délután a korházba taxiztam és éjjel 3-kor született meg Benny, 22-én. :) Jol tudtad. :))) csak ezek az előzmények.. .:)

    VálaszTörlés
  4. Hát igen:) Nagyon boldog születésnapot Benibabának! :) És köszi amit rólam írtál:) Mellesleg, az új hír, hogy G is elszeretne jönni meglátogatni Titeket majd - mutattam neki Benikét és mondta hogy szívesen megnézné ő is :) persze ha nem baj!:)

    VálaszTörlés
  5. Bambi!
    macskatesónak tényleg igaza van, tavaly ilyenkor nem jó dátumot írtunk ki, ezért ott 2008 van írva, nem 2009! Lehet, hogy én csesztem el, de ezek szerint csak most derült fény rá...
    Azért sok boldog szülinapot!!!!
    Angie

    VálaszTörlés
  6. Jane, jöhet G is persze, majd megbeszélem addig Bennyvel, hogy marketingarcú legyen, nehogy elvegye G kedvét a babázástól. :)))))

    Angie, délután közbne én is kinyomoztam, hogy milyen szemfüles volt Macskatesó, tényleg 2008 lett irva, nekem tavaly ez fel sem tűnt, tul sok minden történt egyszerre. :))) de a lényeg, hogy Benny még csak egy éves lesz holnap és nem kettő. :)))

    VálaszTörlés