2010. április 14., szerda

Játszóházban jártunk

 Megint nagy volt a csend a blog körül, de nem azért, mert nem történt semmi, hanem inkább azért, mert egyre kevesebb időm van ideülni a géphez. :))) Mindig van valami és mivel már Benny is csak egyszer alszik napközben, így az én időm is le van redukálva. De nem panaszkodok, örülök, mert így már tervezhetőbb a napunk és ha nem esne az eső, akkor tudnánk sokat sétálni és játszózni...


DE SAJNOS még mindig esik az eső, így elég nehéz programot találni. Általában azért délelőtt lemegyünk boltba esővédővel, délután pedig vagy barátnőzünk vagy igyekszek valami olyan programot találni, ami leköti Bennyt.


Hétfőn nagyon nyűgös volt, semmi nem volt jó neki, sírt, ha állt, sírt, ha ült, sírt, ha játszott, nem tudtam rajta nagyon segíteni. :((( Gondoltam, majd az ebéd utáni alvás után jobb lesz a helyzet, de ugyanígy ment tovább, sírva ébredt és sírt, nyüszögött tovább.... és az eső esett és esett rendületlenül. Eszembe jutott, hogy a közelünkben van egy "játszócsarnok", egy óriási csarnok, ami játszótérnek, játszóháznak van berendezve. Az egész felső szint kisgyerkőcöknek való játékokkal van tele, az alsó pedig a nagyobbaké. Felöltöztettem a nyöszörgő fiacskámat és magamra is felkaptam pár ruhát és irány a játszóház. Tíz perc alatt ott voltunk kocsival, Benny először csak nézett nagy szemekkel, hogy hova érkeztünk, a bejáratnál le kellett pakolnunk a kabátokat, cipőket és irány játszani!!!! :))))


Az emeletre érve az én nyöszörgő, nyűgös fiam visszaváltozott a mosolygós, vidám kisfiúvá, akit kerestem egész nap, egyből boldogan bújt az óriási plüss tigrishez, ami az ajtónál feküdt és nem tudta, hogy melyik játékot nézze meg közelebbről. Szerencsére nem voltak annyira sokan, így élvezhető volt minden játék, mert természetesen mindent leteszteltünk, amit tudtunk. :))) Egy ideig a kezemet fogva lépdelt ide-oda, aztán észrevette, hogy a többi gyerek nem fogja anyukája kezét, így ő is elengedte és nagyon ügyesen jött-ment a játékok között. :))) Annyira büszke voltam rá, hogy sétál a kicsi (?????) fiam a többi gyerkőc között. :))))


Úgyhogy a napunk egyből meg lett mentve, fél 5 után alig akart hazajönni, de akkor már jöttek nagyobb gyerekek és elég sokan lettek, ami már nem volt annyira jó, mert Benny még néha azért bizonytalanul jött-ment, így könnyen elsodorták a nagyok. Itthon már nem nyöszörgött este sem, úgy érzem, jót tett neki a játszóház, a többi gyerek. :)))


Azt hiszem, törzsvendégek leszünk ebben a játszóházban, ha ilyen esős napok megzavarják a tavaszt. :)))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése