2010. április 21., szerda

a nosztalgia folytatódik... :)))

 Délután nem hagyott Benny internetezni, mert elég nyügös volt , úgy látom, hogy jön a negyedik fogacska is és ki tudja, hogy a felsők nem mocorognak e, mert ma durván nyűgös lett estére. Pedig a tavalyi április 21.éhez még írtam anno bejegyzést, ezt még ma ide dokumentálni akartam. :)))


Tehát tavaly az április 21.-énk így folytatódott:


"


itt az idő?????


Hát lányok, már nem tudom, hogy ki fogadott mára vagy hogy is voltak azok a fogadások, mindenesetre nagyon úgy tűnik, hogy Jane szerencsét hoz nekem/nekünk, mert hajnal óta görcsölgettem, de nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet, aztán elmentem fodrászhoz és kozmetikáztatni, gondoltam, hogy hátha szerencsét hoz, hogy Ben babát egy csini anyuka várja majd. :)))) A fodrásznál már kicsit erősödtek ezek a görcsök, de azért még nem volt vészes. 


Aztán hazaértem, és azóta egyre sűrűbben jönnek ezek a görcsök és most már mondhatnám azt is, hogy fájdalmas.... most pakolászok, P is már a kórházi táskájával ment dolgozni, elvileg 20 percen belül a kórházban tud lenni ő is, én pedig most mérem az időt, hogy milyen sűrűn jönnek ezek a fájások..... már voltam a kádban is, de nem enyhültek, pedig azt olvastam, hogy ha jóslófájások, akkor a meleg víz enyhíti őket... hát nem enyhítette, úgyhogy itt valami más lesz.


Lehet, hogy vaklárma, de szerintem ma kórházlátogatás lesz, most egy órát adtam magamnak, figyelem, hogy milyen sűrűn jönnek a fájások és ha kell, indulok..... de most nézem, hogy az előbbi fájás 5 perce volt.... jaaaj.... P riadt arccal kérdezte délben, hogy félek e, mert ő nagyon. :))))))) azt hiszem picit igen, de az öröm (még) nagyobb bennem, mert lehet hogy nemsokára megismerhetjük Ben babát......


Drukkoljatok Lányok, hogy ne vaklárma legyen, amint tudok, jelentkezek!!!!!!!!!!!! "


 


                                                              *******


És mint tudjátok, nem vaklárma volt, mert a fájások erősödtek, este fél 8 után elfolyt a magzatvíz is és egy éve ilyenkor már a szülőszobán vártuk Ben babát. Azt hiszem, hogy ilyen körül, este 9 körül szóltam a szülésznőnek, hogy akkor hívja csak a dokit és adják be a gerincérzéstelenítőt, mert ez nagyon fáj.... :)))


Jó így visszaemlékezni, szerintem ma P is sokat gondolt a tavalyi éjszakára, mert reggel is magától mondta, hogy emlékszik minden percre... :)))

4 megjegyzés:

  1. Erre a bejegyzésedre emlékszem:)

    VálaszTörlés
  2. Én is emlékszem ám, főleg, hogy nem rég olvastam. Olyan izgalmas, hogy ezeket a perceket még az idén átélhetem én is. Már alig várom!

    Boldog emlékezést Neked! Boldog Szülinapot Ben!

    VálaszTörlés
  3. Ment ám ilyenkor a drukk ezerrel:))))Huhh alig vártam Tesód írjon nekem,hogy mi a helyzet már:)))))

    VálaszTörlés
  4. BEN BABA, BOLDOG-BOLDOG-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, KÍVÁNJUK HOGY LEGYEN MÉG SOK ILYEN SZÉP NAPOT.SOK-SOK PUSZI :)

    VálaszTörlés