2009. október 14., szerda

babaúszás 2.

 Ma már sokkal jobban sikerült a babaúszás, de odafigyeltünk, hogy ne menjünk túl korán, így nem kellett sokat várakozni a párás usziban. 

Ma újabb napirend módosítás volt, mert Ben bébi 6 körül úgy döntött, hogy elég volt az alvásból, viszont nem szeretném, hogy nagyon rászokjon erre, úgyhogy megetettem, nem öltöztettem még játszós ruhába, maradt pizsiben és hálózsákban, és kaja után visszatettem az ágyába. Kezébe adtam az alvós maciját és kijöttem.... vette a lapot, mert 9-ig visszaaludt. :)))) viszont így borult az eddigi megszokott rendszer, máskor 9-10 fele szokott aludni, most fél 12 körül, kaja után letettem, de kb. 40 perc múlva felébredt.... mivel pont a következő alvásidőbe esett a babaúszás, így inkább lementem a nagy szélbe egy tókörre, jól beöltöztettem Bennyt és sétáltunk egy órát, ő pedig aludt még 40 percet, kicseleztem. :))))

Úgyhogy az uszásra pont jó formájában volt, érdeklődött minden iránt, aranyos volt nagyon. Tetszett neki a pancsolás, és ma már úszógumikban is pancsolhattak, amit kifejezetten élvezett, mert lehetett nyalogatni. :)))) Úgyhogy az első próbálkozás után a mai nap már tényleg jókedvűen, sikeresen zajlott, jó kis délutáni programunk volt így. :)))

Holnap jön P anyukája délután unokázni, szerintem nem lesz séta ebben a bolond időben.... leállhatna a szél már igazán, mert így nem igazán élvezetes a séta, mivel állandóan arra kell figyelni, hogy ne fújja ki a kezemből a babakocsit.... :(( lassan pedig át kellene szerelni a sport részt a járgányon most már végleg, mert beöltöztetve már totál kényelmetlen Bennynek így a mózes....viszont akkor ugye nem tud hason aludni és a szél is jobban éri.... de már úton van a bundazsák neki, talán majd azzal jobban meg tudom védeni az időjárás ördögei ellen. :)

Pár kép a mai úszásról:

ma már vidámabban:

ez a színes izé nagyon tetszik, megvizsgálom... :)

hm.....fincsi :)

úszkálunk, úszkálunk... :)))

3 megjegyzés:

  1. Jajj már babaúszásra is jár.. Mikről maradok én le:))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Jane, talán még ovi előtt találkozunk azért, ugye? ;) :))))

    VálaszTörlés
  3. Egy kicsit irígy vagyok, mert mostanság szerettük volna mi is elkezdeni a babauszit, viszont a vese-medence tágulat miatt ez kizárt, minden fertőzésveszélyt ki kell iktatnunk. Azért nem mondunk le erről sem, csak lehet, hogy "gyerekúszás" lesz belőle... Élvezet lehet úszkálni a babával (amúgy is imádok úszni). Várom majd a fejleményeket a többi "óráról" is...

    VálaszTörlés