2009. október 21., szerda

Napjaink...

 Nem unatkozunk mostanában, mindig van valami. Ma a szokásos babaúszáson voltunk, ami megint nagyon jól sikerült, Ben Bébi élvezte újra a pancsikálást. :)) 


Mondjuk délelőtt is ügyesen aludt és ebéd után is, úgyhogy a fáradtságtól nem is féltettem, viszont mostanában nagyon furán eszik, így most azzal szenvedünk. Amióta eszi a gyümölcsöket, püréket, az egész napja, megszokott kis dolgai felborultak. És már éjjelente is újra fel-felébred, mert éhes,nem lakik jól a zöldségekkel, gyümölcsökkel. Elvileg délelőtt kap egy üveg gyümit és ebéd körül egy üveg zöldségpürét, mégis össze van zavarodva. Eddig evett cumisüvegből szívesen, ma pedig azt vettem észre, hogy nincs kedve. Tekeredik jobbra-balra, minden néz, csak enni ne kelljen...először arra gondoltam, hogy nem éhes, de mivel már több, mint 5 órája nem evett, tettem még egy próbát és felbontottam egy második üveg gyümit, amit kanállal mind egy szemig benyomott.... érdekessssss....


Úszás után hazaértünk, aludt kb. negyed órát a kocsiban, itthon felébredt, mihelyt beértünk a lakásba, és már nem akart visszaaludni. Gondoltam, megint megetetem, hiszen csak gyümit evett.... amint a cumisüveget meglátta, megint mindenfelé nézett, csak enni ne kelljen, pedig ez már direkt egy másik fajta cumisüveg volt... na, még egy kísérletet tettem, kevertem be tejpépet neki, vaniliásat.... kanállal!!! Hát megette az egész 130 ml-t.... érdekesssss...


Délután már nem aludt, ilyet sem csinált még, féltem is, hogy mennyire lesz fáradt fürdésig. A járókában játszott, sikongatott, magyarázott, jól elvolt. Mikor kicsit nyafizni kezdett, kiraktam habtapira a nappali lamináltra és egészen fürdésig elcsúszkált ide-oda, vigyorgott nagyokat, nyoma sem volt, hogy már délután 2 óta ébren van. :)))


Pancsi után kicsit félve töltöttem tele a cumisüveget, de meglepő módon most úgy benyomott 240 ml kaját kb. két percen belül, mintha egy hetet nem evett volna... érdekesssss, roppant érdekessss....


Szóval mindig meglep valamivel ez a kis lurkó, de imádjuk nagyon. :))) ma hazafelé a kocsiban annyira kellett rajta nevetnem, mert gügyögött, magyarázott a cumijának, de már olyan komolyan magyaráz, közben ki-be húzogatja a nyelvét és gurgulázik, és vicces hangokat ad ki. :)))) mindezt tudományos fejjel előadva a cumijának. :))))) hát meg kell zabálni!!!!


Ez pedig egy pár nappal ezelőtti videó, itt is nagyon tudományosan beszélget a lábával: :))))))






[youtube http://www.youtube.com/watch?v=U4bJAFP7LPo&hl=en&fs=1&]

6 megjegyzés:

  1. Csuda édes hangja van Bennekk.:)) De miért nem látok a videóbó semmi? :((( Annyit tudtam csak kivenni, hogy tigrises ruci van rajta. :(((

    VálaszTörlés
  2. sajnos kicsit sötét, mert már este volt, mikor felvettem a magyarázását. :( talán ha a youtube-on beirod a keresöbe, hogy "Benny magyaráz", akkor nagyban lehet hogy picit jobban látszik...;)

    VálaszTörlés
  3. Sok gondolat egyszerre,de leírom:
    Szerintem több kaja Ben babának,és semmiképpen nem cumisüvegből.Fáradt ahhoz(mert túlságosan éhes)hogy kicuclizza az üvegből.
    Sosem tudtam senkinek elmagyarázni,hogy mi az a "tudományos nézés,és magyarázás"amire a babák képesek.Örülök hogy te is ezt a szót használtad,mert valóban tudományos arcuk van közben.(Nekem Istike szoptatás közben művelte...)

    VálaszTörlés
  4. Ami még eszembejutott a videó kapcsán:
    Iszonyatosan fogzik,és valószínű hogy ezért vannak az éjszakai "balhéi".:))))

    VálaszTörlés
  5. köszi a tippeket Forgószél, segítettél vele!! Naná, hogy tudnak tudományosan nézni, de még hogy!!!!! :))) imádom olyankor (is)

    VálaszTörlés
  6. Imádtam a tudományos nézésüket!:))Kár hogy idővel elmúlik...:((
    Örülök ha segíthettem! :))

    VálaszTörlés