2009. október 11., vasárnap

lemaradtam...

 Egy kicsit lemaradtam az események nyilvántartásában, még lógok a babaúszással, a keresztelővel, de ma megint kimarad, mert hulla vagyok. Még képeket akarok kicsinyíteni, hogy ide is tudjak tenni párat, rendszerezni kell őket stb.... de ígérem, nemsokára jelentkezek.

Előljáróban annyit, hogy nagyon jól sikerült a tegnapi keresztelő, Benny egy angyal baba volt, MINTABABA, így nagybetükkel. :)))) Mindenki imádta, de imádnivaló is volt. A keresztelő nagyon szép volt, igaz, nem a szokványos katolikus ceremónia volt, hanem kicsit modernebb, hiszen nem sűrűn gitároznak a papok misén vagy ünnepségen, de a miénk gitározott és énekelt. :)))) Bennynek annyira bejött a szentelt viz, hogy utánanyúlt az edénynek és nyalogatni akarta, úgyhogy már szentelt vizet is ivott a kisfiam. :))) Jordán folyó vizét, mert nem ám sima, egyszerű szentelt vizzel lett keresztelve, hanem egy ismerősünk hozott kis tégelyekben Jordán folyó vizét. :)

Rengeteg aranyos ajándékot kapott, mindenki nagyon ötletesen gondolkodott. :))))

Igyekszek fényképekkel mindent bepótolni, remélem, hogy hamarosan jelentkezek,de most hulla vagyok, és a derekam is leszakad, mert tegnap az egész ceremónia alatt én tartottam a közel 9 kg-os "kicsi" babámat. :))))

2 megjegyzés:

  1. Várom a képeket! :))))))

    VálaszTörlés
  2. már én is kíváncsi vagyok a kis zsurmók keresztelős képeire...
    Én megúsztam a közel 6 kg fogni, mivel tesóm kezében volt, egyszer kellett csak átvennem, amikor törött a mécses, de lényegében Bogyó is jó baba volt és a szentelt víznél csak ő nem sírt....

    VálaszTörlés