2009. október 28., szerda

oltás után

 A mai úszás elmaradt, mert reggelre bepirosodott Ben bébi lábán az egyik oltás helye. Eddig sosem volt gond, pedig már kétszer kapott ugyanigy oltást, erre ma reggelre piros lett. Ráadásul pici hőemelkedése is volt délelőtt, úgyhogy jobbnak láttam ma kihagyni a babaúszit. Aludt egy nagyot délelőtt, délután már nem annyira, mert síkitva ébredt, tuti a foga is zavarja szegénykét, nem győztem ma dentinox-szal kenni neki az ínyét, az úgy tűnik, hogy enyhíti a fájdalmát.

Délután lementünk egy órát sétálni, ma már egész jól bírta a babakocsizást, csak a vége felé volt nyűgös. Én viszont kész voltam, utálom hogy fél 5-kor már sötétedik!! Legyen már nyááááár újra vagy legalábbis már tavasz. :))))

Mostanában eggyel kevesebbet alszik Benny napközben, viszont így estére már nagyon hulla,megeszik a vacsoráját, és az utolso kortyoknál már a szemei csukva vannak. Sajnos nem bírja 7-nél tovább, az a legkésőbbi időpont, míg ébren tud maradni. Gyors fürdés, krémezés, öltözés, benyomja a vacsoráját és már alszik is fél 8 magasságában....viszont így kb. 6-ig birja reggel és nála kezdődik a nap... na ezen jó lenne változtatni, de hátha majd magától megoldja ezt is. :)))

Holnap reggel indulunk haza Magyarországra, le kell cseréltetnem a kocsin a nyári gumikat télire, úgyhogy így megint lesz ürügy a nagyszülőknek az unoka dögönyözésére. :)))) Ha megint 6-kor felébred Benny, akkor már 10-11 között otthon leszünk szerintem, mert már nem fogom visszaaltatni, majd pihenünk otthon. :))) már várom...szerintem Ben bébi is. ;) :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése