2009. október 12., hétfő

Babaúszás

 Múlt szerdán elindult a babaúszás tanfolyam, amit már nagyon vártam. Kiváncsi voltam, hogy Ben bébi hogy reagál a vízre, szeretni fogja e stb... mert pancsolni imád esténként, ezért úgy gondoltam, hogy ott sem lesz gond. 

A bibi azzal kezdődött, hogy a papíron az állt, negyed órával korábban már legyünk ott..... na, mi ott voltunk, átöltözve, startra készen negyed órával korábban a párás, meleg úszórészben... Benny mondjuk délelőtt jól aludt, evett is időben, tehát az elején még nem volt gond a várakozással.... kicsit szórakoztattuk, P addig úszott pár hosszt a nagyobb medencében, aztán kezdett kicsit nyűgösködni, akkor beültünk a lépcsőre a medencébe. Tetszett neki, locsogtatta a vizet, érdeklődött.... A mi csoportunk csúszva kezdődött egy picit, addigra Ben bébi már több, mint fél órája bent volt a melegben.... úgyhogy a 25 perces foglalkozás kb. háromnegyedénél neki elég lett, nyafis lett és inkább kijöttünk a vizből és befejeztük előbb a foglalkozást. Én is elfáradtam, akkor neki még nagyobb sokk lehetett az a délután.... majd most szerdán okosabbak leszünk és 3-nál előbb nem megyünk be átöltözve, akkor talán kibírja a 25 percet és tényleg tetszeni fog neki.

A fotók nem lettek olyan jók, de azért egy-kettőt emlékbe megőrzök. :)))

várakozva....

megyünk befelé....

itt már kezdte unni a pancsolást


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése