2012. április 17., kedd

Hétkezdés

A mozgalmas hétvége után újra itt vannak a mindennapok...

Hétfőn újra ovival kezdtük a napot, Benny szerencsére várta, hogy mehessen, így nem volt gond, eltekintve az időjárástól, ugyanis egész nap esett az eső. :(  De hogy minden rosszban legyen valami jó, legalább gumicsizmában mehetett oviba, máris jobb kedve lett. :))))

Tegnap egyre többet emlegette az új kisfiút, Furkant, párszor elcsíptünk egy-egy beszédfoszlányt, miközben az autóival játszott és beleszőtte az új kisfiú nevét is. :)))) talán ez azt jelentheti, hogy szimpatikus neki? :)))

Mire 2-re mentem érte, már volt ott pár anyuka, nagymama, de elég lassan jöttek kifelé a gyerekek, tegnap mindenki nagyot aludhatott az időjárásnak köszönhetően szerintem. :) Benny is még meleg és gyűrött volt, de vigyorgott nagyon. :) kérdezte, hogy hova megyünk, mit csinálunk délután, de tegnapra nem terveztem semmit, jöttem volna haza. Na, ez nem volt jó válasz neki, nem akart hazajönni. :) Kérdeztem, hogy hát akkor hova akar menni, erre azt válaszolta, hogy a Donauzentrumba (közeli bevásárlóközpont :D ). Mikor kérdeztem, hogy ott mit akar csinálni, azt válaszolta, hogy "Szilvihöz". :)))) ugyanis szerda délután Szilvi barátnőmmel és anyukájával találkoztunk ott, és nagyon jól érezte magát Benny akkor délután. :) de Szilvi tegnap dolgozott, így nem ismételhettük most meg a szerdai kávézást. :)

Utána újabb ötlete lett Bennynek, amit még ma sem felejtett el: hogy menjünk nagy kukásautót venni neki.... ma már rafináltabb volt, megkérdezte, hogy van e nálam pénz. :))))))))))) kérdeztem, hogy miért kérdezi, erre a válasz az volt, hogy Bennynek kukásautót venni. :)))) haláli...

Viszont ma kitaláltam, hogy ovi után elugrunk bevásárolni, hazahozzuk és tömegközlekedve bemegyünk a belvárosba, veszünk kávékapszulákat, meglátogatjuk P-t, sétálunk egy kicsit és úgy jövünk haza. Na, ez nagyon bejött neki, aranyos volt, ahogy végig kommentált mindent a metrón, a belvárosban is, ügyesen jött , fogta a kezemet, nagyon jól viselkedett. :) P munkahelyén is már vagányan bemegy a konyhára is köszönni a szakácsoknak, felszolgálóknak, sőt még a vendégeknek is, akik éppen ott ettek. :)

Onnan átséltáltunk a Stephansdomhoz, Omáékkal mindig bemennek egy ottani Aida cukrászdába diós kiflit venni, így ma mi is bementünk és kapott kettőt is, aztán egy metrómegállónyit még akartam sétálni, mert szép idő volt, közben kiszúrtam egy üzletet, ahol végre vettem magamnak egy farmert, addig Benny még mindig nagyon ügyes volt, eltekintve egy kisebb bakit, ugyanis bebújt egy tükör mögé, ahol már a kirakat volt, és két nagy agar vagy mi lógott dekorációként. Benny azt hitte, hogy ott üveg van és odanyúlt, hogy megkapaszkodik, csak éppen még messze volt a kirakat széle és beborult az agarak közé, amik ott himbilimbiztek, Benny pedig nagyon meglepődött, ahogy eldőlt. :))))))))) Én is megijedtem kicsit, most már nevetek rajta, de akkor nem volt vicces. :)

De utána már jött mellettem újra, mint a kisangyal. :) Fagyiztunk egyet az egyik új fagyizóban, ahol mindig kígyózó sor áll, de ma nem voltak sokan. Benny tölcsért kapott és picit az én fagyimból, ízlett neki. :) Aztán hazametróztunk, ügyes volt végig.

Holnap ovi után gyerekorvoshoz megyünk a 3 éves vizsgálatra, onnan pedig vagy Stelláékhoz megyünk vagy a donauparkba a játszótérre, ha jó idő lesz, akkor Stelláék is oda jönnek. Még holnap összecsörgünk, meglátjuk, hogy milyen idő várható. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése