2012. április 11., szerda

Szerda

Alvás nélkül...

Ma nem sok esemény történt az ovival kapcsolatban, reggel rendben elindultunk, Benny ügyesen besétált és jöhettem is el. :)

Mire mentem vissza érte, már a faliújságon ki volt akasztva pár újdonság és az is, hogy állítólag jött egy új gyerek a csoportba... na, lett is témám Bennyhez, bár nem volt nagyon bőbeszédű az új gyerekkel kapcsolatban. :) Állítólag egy kisfiú, de nevet nem mondott Benny, csak "kisfiúként" emlegette. :)))) És mikor megkérdeztem, hogy rajta kívül van e még, aki nem alszik ebéd után, akkor mondta, hogy a kisfiú sem, mert jött érte anyukája. :))) Gondolom, hogy ő még csak délig maradt vagy nem tudom... majd megkérdezem. :)))

Ovi után nem jöttünk haza, hanem a közeli bevásárlóközpontba mentünk, mert Szilvi barátnőmékkel találkoztunk, itt van anyukája is Bécsben. Benny odafele mindent kommentált, amit csak látott, aztán mikor meghallotta, hogy a Szilvivel találkozunk, akkor még jobban feldobódott. :)))) Emlékezett rá, hogy egyszer haribo macikat kapott Szilvitől. :D :D

Ahogy leértem a mélygarázsba, rögtön "rám szólt", hogy a zenét ki kell kapcsolni, a garázsban nem hallgatjuk!!!! :))))) És tényleg igaza van, mert általában besistereg a rádió lent és ki szoktam kapcsolni, de ő ma megelőzött és figyelmeztetett!! :))))

Hamar meg is találtuk Szilviéket, egyből szaladt hozzá, adott puszit mindkettőjüknek, pedig Szilvi anyukáját eddig háromszor látta. :) Aranyos volt nagyon. Pláne utána lett nagy haver velük, hogy ajándékot kapott szülinapjára ő is. :)

Átsétáltunk kávézni egyet, útközben vettem Bennynek egy fánkot, hogy ő majd addig azt eleszegeti, míg mi kávézunk.... aha, azt csak én gondoltam. :) Meglátta a nagy sütiket a kávézónál (starbucks :D ) és ő kiválasztott egy csokis cookie-t, úgyhogy a fánk dobva lett. :)

Egész jól elüldögélt, míg eszegetett, nem gondoltam volna, hogy benyomja az egész kekszet, de nem fogott ki rajta a keksz, benyomta. :))))) utána már nehezebben ült meg, de ott maradt a közelünkben, így nem volt vészes. :) A végén még a fánkból is evett, úgyhogy kiéhezett a nagy rohangálásban. :) Még szerencse, hogy nem sokszor csinálunk ilyen görbe délutánt, azért minden nap nem adnék neki ilyen uzsonnát. :)

De pl. a gumimaciknál is megérti, hogyha azt mondom, hogy mára elég, nem hisztizik többért. A húsvéti csokikat sem ette meg azonnal, minden nap egy-egy picikét választhatott. Most pedig már el vannak pakolva a szekrénybe és eszébe sem jutnak, ha nem látja őket. :) Lesz még idő, mikor ez nem így lesz, de ameddig tudom,  addig azért tolom a csoki, nyalóka, cukorka témát... :)))))

Később még kicsit játszott a gyereksarokban, nehezen akart indulni hazafelé, de végül hiszti nélkül megúsztuk, jött ügyesen. :) Lassan majd kezd álmosodni, ilyenkor hamarabb kidől, ha nem alszik ebéd után, de szerencsére nem nyűgös, jól bírja a délutánokat. :)

Holnap érkezik majd Tante négy napra, ő lesz pénteken és szombaton a bébiszitter, míg én dolgozok, biztos lesz nagy öröm! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése