2012. április 4., szerda

Szerda

A hétre vége az ovinak. :)

Ma megint nehezebb indultunk, mert mostanában új Bennynél, hogy mire útra készen vagyunk, neki kakilnia kell... bevonul a szobába, könyvet olvasgat, dúdolgat és közben kakil.... úgyhogy kb. 8:50-kor estünk be az oviba, megint fent átöltözés, aztán le a vegyes csoportba, Benny már egész bátran ment be ma, de Maria ott volt, így nem volt gond. :)

Mikor 2-kor kijött, megint úgy tűnt, hogy nem aludt, és ő is azt mesélte, hogy nem aludt. :) Voltak a kertben délelőtt, a nagy gyerekek pedig délután is kint voltak, így rajtuk keresztül jöttünk haza, az ovónénik épp az uzsit készítették, almát és kalácsot, még Bennyt is megkérdezték, hogy kér e esetleg, de ő nem kért. :)))) mondta kifelé, hogy majd holnap eszik kalácsot az udvaron. :D :D most mindenre ezt mondja, hogy majd "morgen", azaz holnap csinálja ezt vagy azt. :)

Először hazajöttünk, útközben kicsit morci volt, de ovi után ez többször elő szokott fordulni, rá szoktam hagyni, aztán úgyis megered a nyelve magától. :)))) P még itthon volt, így vele is kicsit makrancoskodott, de végül fellazult, mire P ment dolgozni.

Aztán kitalálta Benny, hogy ő nem akar lemenni, így megint bevetettem a csodafegyvert, hogy levisszük a homokozót a blumengartenbe, végül annyira megjött a kedve, hogy a bringát is vittük. :))))) Végre szuper idő volt, nem akartam itthon ülni 21 fokban, napsütésben. :)))) és most olyan szépen fel van diszítve husvéti hangulatba, hogy akartam pár fotót is csinálni szép időben.

Megnéztük a kiscsibéket, a nyuszikat, szaladgált egy kicsit a kis veteményesben, aztán letáboroztunk a homokos "beach" részen, én a nyugágyban pihentem, Benny homokozott, lett is kis szinünk, olyan melegen sütött a nap. Szuper délután volt. Utána még játszóterezett is, aztán köszöntünk a bagolynak, pancsolt egy picit a szőkőkútnál, de mikor már kezdett belemelegedni és nagyon pacsálni, inkább eljöttünk onnan. :)))) 6 körül értünk haza, jó sokat vacsorázott és az én teámból is megivott két és fél bögrével, neki pici mézzel csináltam. Nagyon rákapott a teára, még ivott volna, de már fürdés idő volt. :)

Holnap-holnapután nem lesz ovi, a terv az, hogy nekem nézünk bringát, ha összejönne, akkor akár már péntek délelőtt bringatúrára mennénk, bár rossz időt mond, így attól is függ majd minden.... de még most, a tavasz elején szeretnénk nekem egy bringát venni gyereküléssel, hogy idén tényleg sokat tudjunk együtt kirándulni hármasban. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése