2012. április 15., vasárnap

Mozgalmas hétvége

Bennynek és Tanténak. :))))

Nekem semmi extra, "csak" dolgoztam. :)

Pénteken Benny nehezen akart oviba menni, mivel Tante már itt volt, próbálkozott nagyon, hogy ö inkább maradna velünk otthon, játszani akart Tantéval. :) Mivel aznap csak 13 óráig volt nyitva az ovi, így a mi csoportunk délben ment a gyerekekért, úgyhogy elöadtuk Bennynek, hogy mivel itt a Tante, nem kell az oviban aludnia, hanem már ebéd után megyünk érte, milyen jó lesz. :)))) Na, nem hatotta meg annyira, de a végén azért rendben bement és jól érezte magát. :)

Nagy volt az öröm, mikor mentünk érte, még beugrottam a Billába, addig ö kint a kocsiban maradt a Tantéval, akinek elmagyarázta egy épitkezést látva, hogy ö (Benny) majd ott épit a Tanténak egy házikót. :))) Ha tudná, illetve ha értené, hogy a Tante júniustól tényleg kiköltözik Bécsbe.... :))))

Mi addig megnéztünk egy lakást, amit Szilvi barátnöm bérel két lakótársával, mert ott is felszabadul egy szoba és most már nagyon úgy néz ki, hogy végül oda költözik majd a tesóm. :) Tölünk sincs messze, egyedül sem lenne, csak azon nevettünk, hogy majd kiváncsiak leszünk Bennyre, ha majd rájön, hogy a Tante ugyanott fog lakni, ahol a Szilvi is... :)))) majd nem gyöz egyik szobából a másikba rohangálni. :)

Délután én jöttem dolgozni, ök kettesben maradtak, lementek bringával a Blumengartenbe, bár kis cirkusz azért volt, de aztán visszaállt a rend Benny fejében is. :)

Tegnap délelött bevásároltunk, megföztem az ebédet és nem sokkal dél elött jöttem dolgozni, így megint kettesben töltötték a délutánt a "gyerekek". :) Megint voltak próbálkozások Benny részéröl, de aztán minden rendben ment. :) Tegnap éppen olyanja volt, hogy egész nap épitkezésest játszott, traktorokat, markolókat vezetett, a daru a sünit rakosgatta ide-oda, mindezt persze folyamatosan kommentálta, szünet nélkül beszélt. :)) Néha már tényleg le kell állitani, hogy levegöt is vegyen azért. :))))

Ami most új, és annyira cukin mondja, hogy alig bírtuk ki röhögés nélkül P-vel, az a szöveg, hogy "a probléma az....."

Tegnap P-t becsalta a szobába a vonatokhoz, mert valamit nagyon magyarázni akart neki... P mondott valamit, hogy mit csináljon a vonattal Benny, erre Benny válasza az volt, hogy " a probléma az, hogy nem forog a kerék." :D :D (das Problem ist, die Räder funktionieren nicht.) Hát P alig bírta visszatartani a nevetést, én is elfordultam. :) azóta mindenbe beleszövi ezt. :D

A másik vicces helyzet délelött volt, mentünk le a boltba és ö a bringával akart jönni. De mikor behoztam az erkélyröl, kiesett egy csavar belöle... probáltam visszaszerelni, de nem találtam meg egyböl a megoldást, így bénáztam egy kicsit... Benny toporgott ott elöttem és kb. fél percenként kérdezgette, hogy "kész van, anya?".... már a végén együtt röhögtünk hárman. :)

Ma reggel még el tudott köszönni a Tantétól, aztán 9 elött jött is opa, vitte Bennyt kocsikázni, ami Bennynek roppant érdekesnek ígérkezett, mert már otthon azt magyarázgatta, hogy a Benny majd megy a mini autóval Opával. :))))

Kiváncsi leszek, hogy majd mennyire lesz kedve holnap oviba menni, de kezdödnek a megszokott hétköznapok most, jövö vasárnap pedig születésnap.... hihetetlen, hogy már 3 éveske lesz. Rohan az idö....

1 megjegyzés:

  1. Milyen kis csibész lehet a ma-holnap három évesed!
    És milyen jó, hogy Tante a közeletekbe költözik, biztos lesz "öröm és bódottág" a nyáron!!!!
    A telóról szoktalak olvasgatni esténként, csak nem tudok megjegyzést küldeni, mert a kódot nem látja teljesen, napközben meg alig jutok oda, hogy írjak!
    De most megtettem! Nagyon kis huncutcsibészed van, kész fiatalember! És milyen furcsa ugye, hogy három éve még azon izgultunk, mikor lesz a nagy nap!!!!!

    VálaszTörlés