2012. április 3., kedd

hétfö-kedd

Összevont csoporttal...

A héten csak hétfön,kedden, szerdán van ovi, de az is összevont csoportokkal, bár nem teljesen értem ennek az értelmét, ugyanis Benny csoportjából talán ha 3 gyerek hiányzik, a többi mind ott van... Ráadásul fent az emeleten öltöztetjük át öket, utána lemegyünk a nagy csoportba, onnan ök délelött felmennek öltözni, ha kimennek az udvarra, onnan megint le, aztán megint fel, az ö csoportjukban ebédelnek és utána alvás... kicsit hülyén van megszervezve, de mindegy... még a holnapi nap lesz így, úgy voltam vele, hogy szokja Benny a nagyobb gyerekeket is, így mi nem vettük ki erre a három napra.

Egész jól el van, ma kicsit aludhatott is, de tegnap nem aludt, állitolag kicsit nyügös is volt délután. Föleg, hogy P beigérte neki, hogy ma elmennek majd kisvasutazni, de ugye ö még nem igazán fogja fel a "holnap" szó jelentését, így tegnap délután végig azon nyafogott, hogy kisvasutazni akar. :))) a végén már duzzogva azt mondta P-nek, hogy "Benny szomorú, mérges, dühös". :D :D De nem felejtette el, mert ma, mikor hoztam el az oviból, egyböl mondta, hogy mennek apával kisvonatozni. :))) állitolag nagyon élvezte, utána ettek krumpli rösztit, ami ott kihagyhatatlan, mehetett két menetet egy autós játékkal, úgyhogy ma nem volt szomorú, az tuti. :)))))

ùgy néz ki, hogy nemsokára veszünk nekem egy bringát gyereküléssel, így hamarosan már nagyokat tudunk kirándulni bicajjal és azt tervezem, hogy oviba is bringával mennénk és azzal is mennék majd érte. :) Nyáron nagyon bejött neki, ügyesen üldögélt hátul, így idén tényleg kihasználnánk, ha már most, tavasszal vennénk végre egyet. :) várom nagyon. :))

Más fontosabb esemény most nem történt, mivel dolgozok/dolgoztam az elmúlt négy napban, így inkább P töltötte a több idöt most Bennyvel. :) Majd holnaptól én is bepótolom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése