2012. április 18., szerda

Vegyes szerda

Ma igazi áprilisi, szeszélyes délutánunk volt, Benny elintézte. :)

Reggel a fiúk kettesben mentek oviba busszal, minden rendben volt a reggeli indulással. :)

Én 2-re mentem az oviba, direkt siettem volna, mert fél 3-ra gyerekorvosnál kellett lennünk. Murphy, hogy ha időre sietnénk valahova, ráadásul "normálisan" fel kellene öltözni, akkor TUTI, hogy közbe jön valami. Mint ahogy ma is...

2 után nyílt a csoportajtó és ott állt egy darab pelusban Benny, alul - felül pedig semmi ruha rajta... de még zokni sem. A kezében egy nagy szatyor, benne a SÜNI, a takarója, a ruhái, a zoknijai, MINDEN.. átázott a pelus... mondjuk annyit azért itt csendben leírnék, hogy furcsa módon mindig csak az oviban történnek ilyen balesetek... A szája a füléig ért, szerintem ő élvezte a szitut. :))))

Hirtelen azt sem tudtam, hogy mit adjak rá, de végül találtam még egy elfogadható polót és pulcsit a váltóruhák között és indulhattunk a dokinénihez. Benny örült, hogy hozzá megyünk, már a lépcsőn lefelé mondogatta , hogy szereti a doktornénit, majd biztos kap cukorkát nála, ami ropog. :)))))))))))) szőlőcukrot szokott kapni, ha ügyeske.

Szerencsére egyből találtam is parkolót a dokinéni előtt, így pontosan érkeztünk. Benny végig ügyes volt és szófogadó, tuti, hogy a cukorra hajtott. :))))))))

Jött a doktornéni, köszönt neki nagyot, aztán csevegtek egy kicsit, megvizsgálta alaposan mindenhol Bennyt, Benny megint mondta, hogy fáj a pocija, de mondtam a doktornőnek, hogy ezt sokszor mondja, mert szeret idejárni, ezért talál ki betegéseket, hogy menjünk a dokinénihez. :D :D

Le is lett mérve a nagyfiú, 108 cm magas és 18 kg.... állítólag most majd többször fájlalhatja a lábát, ami a növéstől van (tényleg szokta néha mondogatni és közben nyüszög :/ ). Nagyon cuki volt, ahogy üldögélt a vizsgálóasztalon és csevegett a dokinénivel, hihetetlen, hogy három éve már, hogy egy "pöttöm" babát vittünk először ehhez a doktornőhöz, most pedig az oviról beszélget már vele.....

A végén felöltöztettem és Benny már sóvárogva stírőlte a doktornéni asztalát, a cukorkásbödönt. :)))))))) de kapott is kettőt és nagyon megdícsérte a dokinéni. :)

Onnan átmentünk a közeli Donau parkba a játszótérre, és ott keződött Bennynél a "viharos délután"....
Megjöttek Stelláék, máris üvöltésbe tört ki Benny, hogy Stella ne jöjjön. Ha egy másik gyerek a közelébe ment (ami egy játszótéren ugye elkerülhetetlen), akkor rögtön fújni, kiabálni, mutogatni kezdett. Azt hittem, hogy ez a korszaka már lezárult és az oviba kerüléssel megszokta , hogy rajta kívül más gyerekek is vannak, de a mai délután ezt az elméletemet simán megvétózta.... :((((

Stella már szinte rá sem nézhetett Bennyre, mert mindennel baja volt. :( Bezzeg, ha Stella a nagy és első ránézésre veszélyes csúszán csúszott, akkor egyből félretette Benny a hisztijét és ment utána, mint egy kiskutya. Ha Stella piskótájából akart enni, akkor is oda tudott ülni mellé kunyerálni.... de Stella nem ülhetett fel az egyik játékautóra, ha Benny is benne ült, mert rögtön hiszti következett. De nem csak Stellára csinálta ezt, ha másik gyerek felmászott arra az autóra, ő egyből hisztérikus sírásba tört ki.... kicsit el is kenődtem, mert én is ott tébláboltam, hogy melyik a megfelelő viselkedés ilyen helyzetben. :((( Hagyjam rá, vagy menjünk haza vagy mi legyen? próbáltam megértetni vele, hogy egy játszótéren mindenki játszhat mindennel, de nem hatotta meg. :(

Fázisokban tört rá a hisztérikus sírás, közte vigyorgott és játszott.... komolyan mondom, hogy nem értem én ezt. :( Ma már átfutott az agyamon, hogy el kellene vinni pszihomókushoz??? :(((( tudom, hogy hülye vagyok, de annyira szeretnék neki segiteni, hogy elfogadja a többi gyereket, de nem tudom, hogy hogyan tehetném ezt... :(

Fél 6 után viszont elindultunk haza, mert szerintem már fáradt is volt, tuti, hogy nem aludt oviban ebéd után, ez (is) okozhatta a nyüszögős délutánját.

Este már nyugis volt, kimostam még gyorsan a pisis cuccait, hogy reggel majd vissza tudják vinni a fiúk a takarót, a sünit és pár váltóruhát. Holnap délután a blumengartenbe készülök csak át vele bringával, és előtte esetleg fodrászhoz, ha kapnánk időpontot, mert már ideje lenne a hajvágásnak is. :)

1 megjegyzés:

  1. Hűűű azért kicsit mákom volt, hogy az én hétvégémen nem jött rá így a hiszti :)) Tante

    VálaszTörlés