2012. április 22., vasárnap

3. születésnap

Élményekben nem volt hiány, bár Benny még nem teljesen értette, hogy mi is pontosan a születésnap, de a lényeg, hogy nagyon élvezte. :))))))))

Azzal kezdődött a napunk, hogy míg én reggel futni voltam, a fiúk együtt ébredtek, aztán mikor hazaértem, Benny elém szaladt, átkarolt, puszit adott, én mondtam neki, hogy boldog szülinapot, ez az ő napja, ő pedig nagyon mosolygott. :)

Valamilyen szinten már várta ezt a napot, de teljesen nem értette, hogy mi is ez, mert egész reggel azt kérdezgette, hogy "hol van a szülinap, anya? " :)))))

P lement reggeliért, Benny fánkot kapott és még P fél túrós batyuját is benyomta, szülinapi reggelinek neveztük. :))))


Aztán fél 10 körül elindultunk a repülőtérre, amit annyira szeret, mert ott akartunk venni délutánra szendvicseket, így összekötöttük a kellemest a hasznossal. :) Sok repülő volt ma ott, nem győztük figyelni őket felszálláskor, jó lett volna el is repülni valamelyikkel. :)

Benny rendelt magának egy sacher tortát, úgy voltunk vele, hogy ma az ő napja van, hát miért ne? :) Szülinapi tortának neveztük. :)))))))))) Közben azért figyelemmel kísérte a repülőket. :)



Megvettük a szendvicseket, fél 12 körül értünk haza, Benny már éppen bealudt volna a kocsiban, de aztán kipattant a szeme, amint megállt az autó. :) Feljöttünk, még játszottunk egy kicsit, aztán ebédeltünk, bár ő érthető módon nem volt annyira éhes, de azért fél tányér gulyáslevest megevett. Először nem akart aludni menni, de végül ügyesen lefeküdt és aludt is 2,5 órát. :)

Mi addig kidekoráltuk a nappalit, a bejárati ajtót és sütöttem egy vakondtúrás tortát a kis szülinaposunknak. :)





3 után viszont már benéztünk hozzá, ne durmoljon annyit, de már ébren volt, ki is pattant az ágyból, mert kiszúrta a nappali díszeit. :)))) Mindenre rácsodálkozott, jött-ment, aranyos volt nagyon. :) Utána kihasználtuk a nyugit és még a vendégek előtt odaadtuk neki az ajándékunkat, egy alagutat és sineket a brio vasútjához, egy kis mozdonyt, egy pizsit és zoknikat. :)))) Teljesen odáig volt, egyből be is építették P-vel és indulhatott a játék. :))))))








Aztán megérkezett Benny keresztapukája és egy szuper kukásautót ajándékozott Bennynek. (Mi választottuk ki :D ) Na, a vonat egyből dobva lett, új szerelem kezdődött, a kukásautóval. :)))))))) És persze Kornyval, aki ezzel az ajándékkal megnyerte estére Bennyt magának. :))))




Aztán megérkezett Oma és Opa, ők egy vidám, szines autót pulcsit hoztak neki és majd a nagyobb ágyát kapja Benny tőlük, amit a következő napok valamelyikén veszünk neki.

A fiúk egyből megrohanták a kisvasútat....



Utána mindenki játszott mindennel, Benny hol a vonatnál táborozott le, hol a kukásautónál. :)))) és közben kb. fél óránként mondogatta, hogy "köszi a szülinapi alagutat, köszi a szülinapi vonatot, köszi a szülinapi kukásautót".... + hogy "szuper ez a szülinap, anya". :))) Nagyon édes volt!


Itt éppen Rácira mennek hajóval Opával, Benny a kapitány. :)))))


Enni ő nem nagyon evett, túl nagy volt az izgalom, de azért később a tortára előbújt és nagyon tetszett neki. :)))




Végül fél 8 körül mentek haza Omáék + Korny, 8 körül volt még egy szülinapi fürdés, szülinapi habos vízzel, utána egy szülinapi tejecske, szülinapi dalok és sok sok puszi. :)))))

Jól sikerült a nap, folytatás jövő héten következik Magyarországon, Ircsi Mamival, Pisti Papival, Tante Bejával, Dédivel. :))))

Még egyszer boldog szülinapot kívánunk a 3. éves nagyfiúnknak! :)



1 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot Bennynek! Sokat változott az elmúlt három év alatt!
    És igen, emlékezünk azokra a percekre, mikor itt izgultunk érted! Én ugye kíváncsi voltam, milyen lehet, mert előtte álltam, azóta meg nekem is lett egy óriásbébim. Ahogy elolvastam a kommenteket, meg is jegyeztem magamban, hogy igen, úgy készültem én is a szülésre, hogy nem lesz könnyű, de hát ennyi szenvedést megérnek ezek a kis csöppségek. És tessék, Ben már kész fiatalember!!!!

    VálaszTörlés