2009. szeptember 12., szombat

egyszer fenn, egyszer lent...

A tegnap estére inkább a "lent" jellemző, elég rosszul sikeredett este volt... Még nem jöttem rá, hogy mi történt, de Benny nagyon nyűgős volt, pedig tegnap napközben elég jól aludt szerintem. Viszont megint kb. fél órát sikerült sétálnunk, mert egyszerűen nem tudja vagy nem akarja megszokni a sport ülést a babakocsijában. Így ma úgy döntöttem, hogy visszateszem a mózes részt, ameddig nem tud rendesen ülni, még ha teljesen le is volt döntve a sport rész, akkor is megvárom, mig tud ülni. Ha majd kilóg a lába a mózesből, akkor kilógatjuk, de talán ezzel a megoldással még tudunk sétálni járni az elkövetkezendő hetekben.

Szóval tegnap este ismét műsor volt, de már a 6 órási etetésnél, ami azért ritka... gondoltam, hogy fáradt, így nem erőltettem az evést, és el is aludt kemény 30 percre... utána nagyon dörzsölte a szemét stb... , amit én megint a fáradtságnak a számlájára irtam. Így már 7 után fürdetés volt, amit végig mosolygott, az öltöztetést is tök jól viselte, de mikor etetni akartam, hát megint sírás lett a vége....végül a pihenőszékében sikerült kb. 120 ml kaját belekönyörögnöm. Gondoltam, biztos kidől, ha fáradt, így betettem a kiságyba, de ott csak dobálta magát, sehogy sem volt jó neki, sírt, egyre hangosabban.... próbáltam ringatni a kezemben, de most az sem jött be.... tanácstalan voltam és elkeseredett, hogy mi a baja a kicsi babámnak... végül este 9-kor, mire mindketten már nagyon kivoltunk, elaludt a vállamon.... Éjszaka kétszer volt nyugtalan, akkor átmentem, adtam neki cumit, megsimiztem és aludtunk reggelig. Ma eddig még nyugodt, semmi jele a tegnapnak...
Úgyhogy fogalmam sincs, hogy mi bánthatta, esetleg a répát nehéz még a gyomrának befogadni és az bánthatta, nem tudom.

Mindenesetre megint nehéz este volt, és ismét egyedül voltam itthon, P dolgozott... Ilyen szituációkban még jobban becsülöm a több gyerekes anyukákat, akik nem nyavajognak ennyit, pedig lenne miért... Én azt hiszem, hogy egyenlőre (egy jóóóó hosszú időre) megelégszek Dundiégoval, aki elég feladatot ad nekem és P-nek. :)))

Akinek sosem tudok ellenállni, még ha az idegeimet tépi, akkor sem:
:))))))



1 megjegyzés:

  1. Amikor Mesike a kisunokám amikor már szilárd ételt kezdett enni mindig krumplipürével kevertük a zöldségeket. Püré+ répa vagy borsó vagy alma stb. Nem fájt a hasa. Nagyon szép a babátok. A blogom: nagymami, blog.

    VálaszTörlés