2009. szeptember 7., hétfő

mai nap

 Ma nem unatkoztam, elég tartalmas napom volt. Reggel fizoterápia a térdemmel, ami még mindig nagyon tetszik, mert jókat pihenek közben. :))) Mondjuk csütörtökön már hozzájön a gyógytorna is, ott már nekem is kell dolgoznom kicsit, de legalább megmozgatják a csontjaimat...

Délelőtt átjött P anyukája, ő vigyázott Bennyre és mivel nem volt más dolga mára, így tovább maradt, ő ebédeltette meg az unokáját, én pedig a kezelés után elmentem a Donauzentrumba pár őszi ruhát beszerezni Bennynek. Vettem egy kordnadrágot,egy hosszú újjú pólót, egy pufi mellényt, egy vékonyabb kabátot, és a hozzátáplálás előkészítéséhez egy lemoshatós előkét. :))) ja és egy thermo pulcsit, a hűvösebb időkre. Viszont ezren voltak, 11-ig tartott ma az első nap az iskolákban és utána MINDENKI shoppingolni akart vagy én nem tudom, hogy mi ütött beléjük, mindenesetre tuti a háromnegyed kerület ott volt.... :(( meg is fájdult a fejem, így élelmiszert már itt vásároltam a sarki boltban.

Benny nagyon jól elvolt délelőtt, ügyesen aludt, megette az egész ebédjét, eljátszott egyedül állítólag, tehát marketingarcú volt. :))))) délután is aludt, addig én neki álltam norbi duci tréninget csinálni, ma lett a napja, hogy újra elkezdjek mozogni. Délután lementünk sétálni, de valami nem igazán tetszik neki a séták alatt mostanában.... nem alszik el, egy darabig nézelődik, aztán elunja magát.... és sír, hangosan.... most vagy a sport rész kényelmetlen még neki, vagy az bántja, hogy nem lát engem, nem tudom, tanácstalan vagyok, de így nem merek vele messzebbre indulni még, mert félek, hogy a végén kézben kellene cipelnem.... viszont sírni sem hagyhatom, mert egyből mindenki azon mérgelődne, hogy milyen bunkó anya vagyok, aki így hagyja a gyerekét sírni... :(( úgyhogy egyenlőre csak a tó körül körözünk, és ha nyafi, akkor hazafelé veszem az irányt...

az előbb már majdnem bealudt, gondoltam lerakom, de negyed óra múlva már újra síkongatott.... úgyhogy most játszunk. :))) illetve ő próbálgatja a hangját. :)))

Holnap délelőtt a gyerekorvoshoz megyünk, kiváncsian várom, hogy mekkora súlyt fog mérni. Én így látatlanban 8 kg körül saccolom Ben bébit, július 22én volt 7110 gramm....most már szép súlya van, csak bírja a derekunk emelgetni. :))))

Ja és a költözésem a hálóba elég furcsa még mindig, tegnap már nem aludtam annyira jól, mint tegnap előtt. Sajnos P allergiás, így az alaphorkolása legalább ötszörös hangerőre nőtt ez miatt.... :((( de mindegy, kitartok...

egyébként mi kezdetektől fogva úgy akartuk, hogy Benny külön alszik, először is, mert a hálónkban nincs hely, éppen hogy befért az ágy és egy szekrény, mivel a nappaliból lett leválasztva két éve, másodszor pedig úgy gondolom, hogy neki is jár a saját szoba. Még pici tudom, de így kezdettől így szokja meg. Egész nap vele vagyok, amennyit csak szeretné, de éjszaka mindenki alszik. :))) amúgy sem biztos, hogy tudna aludni P horkolása miatt, elég ha én szenvedek álmatlanságban....

na, sírás van, mennem kell....

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Örülünk hogy minden OK felétek, sajnos mi is allergiásak vagyunk az Atuccal együtt, mi sem alszunk....Szorgalmasan olvasom a blogot, így legalább van némi info rólatok!Írok levelet is, majd nézd meg.Pá: nagyi

    VálaszTörlés