2009. szeptember 29., kedd

itthon...

 Szombaton rendben hazaértünk anyáékhoz, Ben bébi csillagos ötösre vizsgázott utazásból, nagyon imádtam. :)) A határig a kezével játszott, bábozgatott, nézelődött, még kezdtem is megijedni, hogy nem fog aludni, mert máskor már az első tiz percben bealudt... amint átértünk a határon, megálltam picit, bedugtam a cumiját a szájába, elinditottam egy baba cédét és jöttünk tovább. Kb. öt percen belül már jóízűen durmolt és egészen az utolsó kb. 10 km-ig Álomországban volt. :))) mikor felébredt, körbenézett, de nem sírt és simán kibírta az utat anyáékig. Itt már várta  a nagymamája és azóta ő az első számú központ a családban. :))))) Imádja, hogy imádják őt. :))))


Kapott itt is egy etetőszéket, már abban ette a gyümölcsöt, ebédet, tetszik neki, bár még kicsit az üldögélést gyakorolnia kell. :)) Aránylag jókat is alszik éjszakánként, talán megjavul a kicsi maci babám. :)))


A hétvégén tökfesztivál lesz itt a faluban, a tesómmal és anyával vasárnap mi is feldíszitettük a ház előtt. Fő a kreativitás!!!! :))) a faluban viccesebbnél vicesebb figurákat csináltak, majd fotózok azoknál is, egyenlőre csak a mi alkotásunkig jutottam. :)))




Ma megjártam a masszázst, kozmetikust, tegnap fodrásznál voltam, jó itthon lenni, mert így én is el tudom intézni ezeket a dolgokat, anya pedig unokázhat. :)) Ma nagyon figyelmes volt Ben bébi, mert egész délelőtt aludt, hogy anya finom ebédet varázsolhasson. :))) nyami...


És íme még két etetőszékes Ben bébi kép, nagyon cukika:


mint egy jóllakott napközis:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése