2009. szeptember 3., csütörtök

Újdonság

 Tegnap este óta Ben bébi beindult... FOROG!!! :))) hasról hátra. De annyira tetszik neki, hogy amint átfordítom újra hasra, ő máris áttornázza magát a hátára. Még 3 hónapos kora körül volt egy időszak, mikor átfordult hasról hátra, de akkor talán még véletlenül, aztán nem csinálta. 

Most kicsit tudatosabbnak tűnik ez a fajta forgás, de most úgy csinálja, hogy dugdossa egyre feljebb a popóját, összegömbölyödik és hopp, átfordul. :)))) nagyon cuki, és mikor átfordul, akkor néz rám a nagy szemeivel és nevet. :))) meg lehet zabálni, annyira aranyos olyankor. Most már nem lehet egyedül hagyni az ágyon és sehol, sosem lehet tudni, mikor perdülne le onnan.

Délelőtt P anyukája vigyázott rá, míg én fizoterápián "pihentem", neki is bemutatta az új tudományát, így ő is a kiságyba tette már le a délelőtti alvásra Bennyt, aki olyan ügyesen bealudt, hogy 2 órát aludt egy huzamban. Ebéd után pedig sétálni voltunk lent, mert átjött Stella baba és az anyukája, Benny a séta alatt is szinte végig aludt, ma éppen alvós kedvében volt. :)) Stella már igazi nagylány, már ismerkedik a járással, imád hintázni, faforgácsban üldögélni és a pocakját. :)))) Nemrég született és már egy éves múlt... nemsokára Bennyvel tartunk majd itt, hihetetlen.

Ja és végre sikerült körvonalazódnia a keresztelőnek is, oktober 10-én délután lesz Bécsben. P-nek már csak a papírokat kell leadnia a szomszédos templomban és a pappal kell beszélnünk jövő héten. Lassan ezt is kipipálhatjuk. :)))) jöhet a karácsony, hahaha... :)))

Holnap megint P lesz délelőtt Ben bébivel, míg én kezelésen leszek, kiváncsi leszek, hogy boldogulnak majd. Tegnap már P megjegyezte, hogy most már másképp látja a dolgokat, és belátja, hogy nem fenékig tejfel az itthonlét, nem csak "babázgatok", hanem elég fárasztó is tud lenni a dolog. :))) mindez kétszer kb. 2 óra együttlét után Ben babával... nem baj, edződjön csak, amint megjavul a térdem, indul a kocogás, sport, úgyhogy be lesz fogva apuka is jobban a babázásba, míg anyuka kikapcsolódik! :)))

1 megjegyzés:

  1. Nohát, mi véletlen, nekünk okt. 11-én lesz a keresztelő, 3 hónapos lesz Bende. Ma voltam a plébánián, de még nem akartam írni a blogra, mert nem minden családtag tud róla... :-)
    És jól teszed, hogy bevonod apukát, nálunk már vannak csak fiús programok, úgyhogy simán rá tudom bízni apukára a picifiút. És tavasszal én is mennék "edzeni", de én valami vizes sportot néztem ki...
    És örülök, hogy a fizikoterápián ki tudsz kapcsolódni... ennyi kell!!!

    VálaszTörlés