2009. szeptember 10., csütörtök

Répakirályfi

 Szerencsére Benny nem lázasodott be az oltástól, bár elég nyugtalanul aludt, így voltam nála éjjel legalább négyszer, úgyhogy tegnap elég hulla voltam. Le is feküdtem korán, amúgy sem volt semmi extra a tévében, a Pretty Women-t már láttam vagy ötször. :))) Így végre sikerült utolérnem magam az alvásban, mert Benny fél 9-től aludt reggel fél 7-ig, akkor bementem, megsimiztem a hátát, adtam neki cumit és visszaludt, én riadtam fel 8:10-kor, hogy húúúú, éhenhal a kicsikém, de ő még nagyon jól elvolt a kiságyában. :))) tehát mintababa, na. :)))

Tegnap nagy nagy volt, mert Ben bébi először ismerkedett a répával. :))) A doktornő úgy tanácsolta, hogy ebédre kezdjem el a pürét adni, előszőr csak pár kanálkával, aztán mindig emeljem az adagot. Úgyhogy tegnap nagyon rákészültünk, P volt a fotós, Benny beöltöztetve, mindenhol textilpelus és hajrá.....:))

Anya, mi ez a sárga izé?????

Megegyem vagy ne egyem? az itt a kérdés.... :)))

Apa, TE mit mondasz??? 

Na jó, jöhet még egy kanállal... :))

ez fincsi, ilyet holnap is főzhetsz ebédre :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése