2009. szeptember 17., csütörtök

van remény...

 Van remény arra, hogy visszaálljon a régi kerékvágás Ben babánál. Hála Moniqua-nak, egy szintén áprilisi babás anyukának, aki segített pár tanáccsal tegnap. A lényeg, hogy figyeljek arra, hogy Ben bébi ne fáradjon túl, tehát max. 2,5 órákat bírnak még ennyi idős babák ébren lenni. Tegnap este már aránylag nyugisan telt, bár vacsi nélkül elaludt Benny, de csak egy órára, így 9-kor megette a kajcsit és fél 10 előtt már aludt is újra.

Ma nagyon figyeltem minden jelet, így 7:30-kor reggelizett, kicsit játszott a szőnyegén, fél 9 körül láttam, hogy dörzsöli a szemét, a karomba vettem és elaludt pár perc alatt. Aludt egy órát, 10 körül adtam neki barack-alma pürét, amit nyelt, mint a kacsa a nokedlit. :)))) utána megint láttam, hogy nyöszörög, tekereg, dörzsöli a szemét, így fél 11 körül lementünk sétálni, mivel úgyis kellett boltba mennem. A ház sarkánál hasra fordítottam a mózesben és kb. öt percen belül elaludt.... így nem csak boltba mentem, hanem egy nagyot sétáltam, hogy legalább egy órát aludjon, ami sikerült is. Délben ebédelt, kapott kóstolónak egy kis krumpli-répa pürét, ez is úgy tűnt, hogy ízlett neki, eddig aránylag minden bejött neki, amit kóstoltattam. :))) nem olyan finnyás, mint az anyja.... :)))

Ebéd után kicsit nehezebben aludt el, de nyöszörgött, nyafizott, láttam, hogy fáradt...most nem 5, hanem kb. 10 perc ringatás kellett, de aztán kidőlt. :))) megint aludt egy órát. Közben megjött P anyukája, mert 3-ra mentem a nődokihoz a városba, addig ő felügyelt az unokájára. Miután elindultam itthonról, rá nem sokkal felébredt Benny, játszottak, 4 körül megetette Bennyt és mikor jöttem haza fél 5 után, éppen a P anyukája vállán lógott már Benny, csukódott le a szeme, kidőlt megint...és aludt ismét egy órát.... Nem sokkal 6 előtt felébredt, akkor kicsit még játszottunk a szőnyegén, gurgulázott, magyarázott nekem, 7-kor elvittem fürdeni, amit még mindig imád. :)))) Fürdés után öltözködés, ma újítottam: hosszú újjú bodyt és hálózsákot adtam rá, hátha akkor nem fog annyira vándorolni. :) és csodák csodájára, ma végre több keserves nap után, Ben bébi nyugiban megette a vacsoráját, semmi sírás, semmi hiszti, semmi nyafi. Vacsi után kicsit még összebújtunk, ringattam és este 8-kor végleg kidőlt.... azóta alszik. Kiváncsi vagyok, hogy bírja e reggelig. :)))

Tehát nincs veszve még minden, most a következő lecke az lesz, hogy a ringatásról kellene még leszoktani, mert erre most rendesen rászokott az elmúlt egy héten.... de azon is dolgozok majd, mert a végén mire meggyógyul a térdem a fizoterápián, mehetek a derekammal újra. :)))

Holnap lesz az utolsó előtti kezelés, addig P vigyáz Bennyre, kiváncsi vagyok, milyen napjuk lesz. Ha P figyel a jelekre, akkor elvileg minden rendben lesz.

Na, mocorgást hallok, remélem, nem kiabáltam el a nyugit.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése