2009. szeptember 25., péntek

varázslót keresek! :)

 Valaki visszavarázsolhatná a régi Ben babámat, azt aki ügyesen aludt el minden kaja után, aki nem nyűszített ennyit és aki átaludta az éjszakákat. :) Mert valahogy ez a régi rend nem akar visszaállni...

Ami nehezen megy még mindig, az az altatás.. van valakinek jó ötlete, hogy tudnám rávenni, hogy újra magától aludjon el??? egyet nem tudok csinálni, már most közlöm: sírni hagyni. Pár percig oké, de a drasztikus "hagyd sírni, míg álomba sírja magát" tipp nem nekem való. Ahhoz túlságosan lágyszívű vagyok.

Az a baj, hogy amiota át tud fordulni, nem marad meg nyugalomban. Szépen megeszi a vacsoráját, mert azért addig már eljutottunk, hogy nem torkollik sírásba az este, megvacsorázik, már majdnem alszik, kicsit még simizem a hátát a kezemben, összebújunk, aztán jó éjt puszi és beteszem a kiságyába.... ahol neki kipattannak a szemei és máris tolná fel a popóját és fordulna át... de ha átfordul hátra, úgy nem tud aludni, tehát sikongat, kiabál, aztán sír... ma kicsit "játszottunk", olyankor bementem, visszafordítottam, simiztem kicsit és kijöttem. Egyszer sírva fakadt, próbáltam ignorálni egy kicsit, elmosogattam, elpakoltam, aztán bementem hozzá, kivettem, megnyugtattam, megpuszilgattam és visszatettem az ágyikójába. Megint tolta volna a popóját kifelé, de rátettem a kezem, így lenyugodott és szépen lassan elaludt. De miért kell ennyit szenvednünk, mire elalszik???

Talán majd otthon anyának lesz ötlete erre, kiváncsi leszek, hogy Ben bébi hogy érzi majd magát megint otthon.

Ja és még valami visszafelé fejlődik, ahelyett hogy javulna: megint felébred éjjelente Benny... ha szerencsém van, csak eszik és alszik tovább, de tegnap pl. fél 3-tól negyed 5-ig szórakoztattuk egymást... sehogy sem akart visszaaludni. A végén már magam mellé vettem a nagyágyba, de ott is legalább fél órát forgolódott, aztán bealudtunk. De 7-kor már újra kukorékolt.

Úgy vettem észre, hogy a hozzátáplálás óta van, szerintem felborult a kajarendje, ami már annyira jól beállt pedig. Reméljük, hogy ez nem lesz hosszú távú újítás, mert néha elég fáradt tudok lenni reggelre... :( De hát ez van, ezzel (is) jár az anyaság, nem csak a jó oldala van ugyebár.

Most el is teszem magam holnapra, hogy bírjam a vezetést. Anya finom ebéddel vár, jóóóó lesz otthon lenni kicsit. Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése