2009. szeptember 5., szombat

Változások

 Ma nagy nap lesz, több hónapnyi különalvás után újra visszaköltöztem a hálószobába. Nem tudom, hogy ez jó hír e, majd holnap beszámolok, mivel félek, hogy P horkolása nem fog hagyni aludni. De már ideje volt, Benny elvileg átalussza az éjszakákat ügyesen, nincs szüksége már rám éjszakánként... hiányozni fog a kis szuszogása, mozgolódása, de inkább már most vissza akartam költözni, hogy ne szokja meg, hogy ott vagyok nála, mert akkor később nehezebb lenne elengednie gondolom.

Kedden megyünk a dokinénihez, kap szurit és átbeszéljük a hozzátáplálást, jövő héten az is elkezdődik. Mert Ben bébi már nagyfiú ám. :))) Már a sport részben ül a babakocsiban, mivel a mózest kinőtte a kis Herkules. Féltem, hogy majd szenvedni fog benne, mivel a mózesben szinte mindig csak hason volt hajlandó aludni, de szerencsére az első perctől egész jól el van benne, legtöbbször jókat alszik, csak néha nyafizik benne. Teljesen le van döntve a háttámla utolsó fokozatig és vettem bele szűkítőt, így nem lesz baja a gerincének, fekvő pozicióban van.

Még az is változás, hogy már a 62-es cuccokat is kinőtte. :))) 68-asok éppen hogy jók rá, nemsokára már 74-es méret jön. Ma jót nevettem, mert átsétáltam a bevásárlóparkba és a C&A-ban őszi ruhákat néztem neki. Megszólított két fiatal lány, hogy ne haragudjak, de segítenék nekik? 7 hónapos babának szeretnének ruhát venni, mekkora méret kell? nevettem egyet és mondtam nekik, hogy ez nehézkes, jó lenne tudni, hogy mekkora a baba, mivel az én gyerekem 4 hónapos, de legalább 6-nak nézik mindenhol, mert ilyen nagy. :)))) kikerekedett egyből a szemük, hogy ez a baba négy hónapos???? még jobban tanácstalanabbak lettek. Adtam egy tuti tippet, hogy játékot vigyenek, azzal nem tudnak mellé fogni vagy vásárlási utalványt. :)))) 

Ja és most már pörög egyfolytában ez a kis golyócska. :) ha leteszem hasra napközben, pillanatok alatt hátra gurul és várja, hogy fordítsam vissza. Most ez a játék neki. :))) élvezi nagyon. De nem mindig forgatom egyből vissza, gyakorolja csak, hogy magától visszaforduljon. :) tisztára fel tudja magát hergelni, ha nem sikerül, én pedig jókat nevetek rajta, mert annyira cuki.

Esténként elgondolkodok rajta, hogy mennyi minden történt már vele és velünk, mióta megszületett, tényleg hihetetlen gyorsan telnek a napok, a végén arra fogunk eszmélni, hogy oviba megy, vagy iskolába. De addig is igyekezünk kihasználni minden pillanatot vele, mert örülünk, hogy az életünk része lett. :)))

2 megjegyzés:

  1. Csak ebben a nagyon modern társadalomban divat a kicsit külön szobában altatni. A gyerekek szeretnek a szüleikkel egy helyen aludni, de egyszer majd ők akarnak külön menni.

    VálaszTörlés
  2. Hát remélem sikerült az együtt alvás p-vel, bár tudom milyen az ha valaki horkol apu rettenetesen horkolt mindig, sosem tudtam gyerekként aludni tőle, mindig befutottam a szobámba 1 órával azelőtt hogy elaludt volna hogy majd én "gyorsan elalszok"... :) Puszi!

    VálaszTörlés