2009. szeptember 4., péntek

Ma 3 éve...

 ...hogy P és én összeházasodtuk. :))) 5 éve vagyunk egy pár és három éve élünk házasságban. Így visszagondolva, gyorsan elteltek az évek és sokat átéltünk már együtt. Tavaly ilyenkor lettünk teljesen biztosak abban, hogy Bohne Baba érkezik és nagyon boldogok voltunk. :)) El akartunk menni a Wörthi tóhoz, de aztán az ő érkezésének híre felborította a terveket és orvosokhoz járás lett. :)) nem baj, lesz még elég időnk utazgatni, de már hármasban.

Kaptam ma szép vörös rózsákat (bár azért tegnap figyelmeztettem finoman, hogy ma milyen nap lesz ;) ).

Délelőtt kettesben voltak Bennyvel, míg én "pihentem" a fizoterápián, minden rendben volt, Benny tervszerűen elaludt, ahogy szokott, mire hazaértem, P megetette és éppen játszottak az ágyon. Jó volt nézni őket. :)))

Öt éve nem is gondoltam volna, hogy P mellett fogok élni és közös gyerkőcünk lesz, de most már örülök neki nagyon, hogy így alakult az életem. :)))


4 megjegyzés:

  1. Nagyon sok boldogságot kívánok nektek,és még sok-sok-sok együtt töltött tartalmas éve(ke)t!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok boldogságot kívánunk nektek Zsombival!!!Élvezzétek az életet most már Bennyvel együtt:)

    VálaszTörlés
  3. Sok boldogságot és még sok szép évet nektek!!!

    VálaszTörlés
  4. Jaj Bambim, sok boldogságot Nektek!!! Remélem nekünk is ilyen szép életünk lesz G-vel;)))

    VálaszTörlés