2011. december 13., kedd

72. nap

 Felpörögve. :)


Tegnap délután Gabi barátnőmék jöttek át a kislányával, Stellával, aki 8 hónappal idősebb Bennynél, de mára már egész jól összenőttek, nem csak magasságban, hanem már néha próbálkoznak együtt játszani is, ha mindkettőnek jobb kedve van. :) Benny az elején nem repesett az örömtől, hogy Stella jön át, néha nyafogott, és mindig ellentétes helységben akart leülni, mint ahol Stella volt. :) De aztán idővel mindketten feloldódtak (főleg Benny), és a végén még nagy puszilkodás is kerekedett, amit Benny mintapasi módjára élvezett nagyon. :)))) aranyosak voltak, és néha csak elnézegettem őket, hogy milyen fura, már nem is bébik, kommunikálnak egymással, mutatják egymásnak, hogy melyik játék hogy működik... elszaladt az idő. :)


Ma reggel én ébresztettem Bennyt 3/4 8 körül, de aztán elég lelkesen kérdezett az ovi után, megitta a tejet, összekészültünk, megint választott egy könyvet és indultunk az oviba.


8:45 körül értünk oda, elég gyorsan átöltözött Benny és már nagyon mehetnékje volt a csoport felé, kiváncsi volt, hogy ma ott van e a Maria. :) Gyors puszi, de aztán az ajtóban megtorpant, mert megint sok gyerek üldögélt Mariával direkt az ajtó előtt bent a csoportban. Végül Maria becsalta, hogy milyen könyv van nála, mutassa meg, ő pedig egyből elindult befelé , én pedig eljöttem.


Ma kicsit előbb odaértem, nyitva volt a csoportajtó, az asztalon a koszos tányérkák, előkék voltak, még Julian evett és Benny is ott üldögélt a másik asztalnál. Most úgy csinálták meg, hogy két részre vannak osztva, egy egy asztalnál kb. 7 gyerkőc ül, Benny bent ült a saroknál, így csak egy "padtársa" van, nagyon cuki volt, ahogy üldögélt, előkével a nyakában. Úgy tűnik, hogy ha végeztek, akkor Iris egyesével áttörölgeti őket, hogy ne legyenek maszatosak, és addig mindenki a helyén ülve várja, hogy rá kerüljön a sor, mert Benny sem állt fel addig, míg Iris nem hívta, még így sem, hogy tudta, én már ott vagyok. :)


Mikor felállt, láttam, hogy a gatyája tiszta leveses, állítólag nem húzza be magát szívesen a székkel az asztalhoz, így a kanalazásnál a fele útközben kifolyik, de a végén már megértette, hogy miért is jó, ha behúzza magát és a kanálnak kevesebb utat kell megtennie, utána már szépen evett. :)))) Másodikat, chilis babot nem evett, csak levest, de a babhoz lévő kenyérből kétszer is evett. :) éhen halni megint nem fog :)


Mesélte Iris, hogy mikor leveses lett Benny gatyája, mondta neki, hogy figyeljen azért oda, mert így mi lesz majd a gatyájával? :) Erre Benny állítólag azt válaszolta, hogy majd az anyukája (azaz én :D ) vesz neki újat. :D :D :D jót nevettek rajta, mondták, hogy azt azért nem hiszik, hogy minden egyes pacánál veszünk neki új ruhát. :D :D  Nagy sumák már. :D


Maria még mondta, hogy ma nagyon fel volt pörögve Benny, jó kedve volt és annyit beszélt, mint a vízesés. :))))))))))))) megint nagyot köszönt mindenkinek, még Julian után is belesett a wc-be. :)


Hazaérve már fáradt lehetett, mert nyafogott mindenért, de ahogy leraktam, csend is lett, úgyhogy tuti, bealudt hamar. :) Délután majd jön P anyukája, mert én céges évzáróra megyek, este ők lesznek vele és holnap is, mert holnap délutános leszek. :) a héten négy délután is dolgozok, de jövő héten már nyugisabb időszak következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése