2011. december 21., szerda

78. nap

 Kicsit köhögősen, de lázmentesen!


Tegnap Bennynek ingadozott a láza, hol hőemelkedése volt, hol picit magasabb, de a kedve végig jó volt. Köhögni még köhög, eléggé szakadozik fel a cucc és taknyos nagyon, de talán már kifelé jön belőle. Bár most, hogy írom ezeket a sorokat, nagyon köhög, már voltam bent nála, félek, hogy megint visszajön az ebéd. :(


Abban maradtunk P-vel, hogy mivel én délelőttös voltam ma is, ha ébredéskor akár hőemelkedése is lesz Bennynek, akkor marad itthon, már beszerveztük Omát, hogy 11-re idejön, mert P ma déltől dolgozik, én délig... szóval, hogy le legyen fedve az az egy óra is, ha Benny itthon marad.


Fél 8-kor hívott, hogy nincs láza Bennynek, szerinte nincs nagy baj, jókedvű, így abban maradtunk, hogy akkor elmegy oviba.


Délre mentem érte, már Mariaval és az egyik kisfiúval, Markussal a wc-n voltak, de már a kezében volt a Süni és a könyv, várta, hogy menjünk érte, bár meglepődött, mert apukáját várta. :))))


Maria mondta, hogy kétszer is evett a mai pörkölt ebédből, és sikerült úgy összekennie magát, hogy még a füle is pörköltes lett. :))))) jókedvű volt, játszott, picit köhécselt csak, de mások sokkal jobban köhögnek állítólag.


Hazaérve megint megmértem a hőjét, de 36,9 volt, szóval nem lázas. De köhög... most vacilálok, hogy elmenjünk e a dokinénihez vagy sem, mert ott pedig még betegebb gyerekek vannak, ki tudja, hogy mit kaphat el. Szóval még 2-ig kitalálom, meglátom, hogy mennyit köhög még alvás alatt. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése