2011. december 14., szerda

73. nap

 Lassan már nem tudok sok mindent írni, mert Benny szerintem szeret oviba járni, nincsenek problémák, de azért igyekszek pár sort írni a napunkról. :)


Tegnap évzáróm volt a munkahelyemmel, így 3 után jött P anyukája, Benny egyből levágta, hogy itt valami merénylet készül ellene, mert nekiállt nyafogni, de aztán én is még ráértem, így szépen, lassan oldódott és a végén már úgy belemerült a játékba Omával, hogy el tudtam menni, sírás sem volt már. :)


Később állítólag befutott P apukája is, onnantól pedig aztán már semmi gond nincs, mert egyből belevetik magukat a játékba és még fürdeni sem akar Benny, annyira jó dolgokat talál ki Opa. :))))


Reggel egyből mutogatta a tűzoltóautóját és mondta németül, hogy miket csinál a tűzoltó, olyan kifejezéseket magyarázott, hogy P-vel nagyon nevettünk rajta, látszik, hogy Opa tegnap alaposan kiképezte tűzoltásból Bennyt. :)))))


Nehezen indultunk ma ezért az oviba, mert egyfolytában játszani akart a tűzoltóval, így kisebb hisztivel kísérve tudtam csak felöltöztetni, de aztán jött ügyesen a Sün Samuval. :)


Odaérve a kis Max éppen nagyon hisztizett, anyukája szerintem már izzadt rendesen, Benny csak csendben nézegette őket, de szerencsére nem kezdett el ő is sírni. Megint vittünk könyvet, hogy majd megmutatja a Mariának.


Átöltöztettem, indult befelé, de megtorpant az ajtóban, végül kb. másfél perc csalogatás után Maria kézen fogta és besétáltak, de nem volt sírás.


Megint korábban értem vissza érte, jött ki Mariával, állítólag ma kétszer is evett az ebédnél, valami pulykaragu volt, tejszínes, gombás, nagyon bejött neki. Érdekessss :))))


Már Sün Samut sem szorongatta annyit, mint szokta, eljátszott, énekelgetett, probléma nélkül reggelizik és ebédel a gyerekekkel egy asztalnál, ma csak picit kellett neki a cumi, mert elesett valahol és így vígasztalódott meg. De megint meg lett dícsérve. :)


Hazafele ismét vagy háromszor beköszönt, elbúcsúzott mindenkitől. :) Mondta Mariának, hogy jön haza vonattal játszani, de előtte még aludni fog. :)))))


Délután megint Oma és Opa jönnek vigyázni rá, mert én fél 4-től dolgozok, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a mai programjuk, de nem féltem őket, hogy nem ugrik be nekik semmi, mindig szuper helyekre viszik Bennyt. :) Szombatra például már kész is a terv: a praterben az óriáskerékkel mennek egy kört, utána pedig cukrászdáznak egyet. :) Biztos szuper lesz majd! :))

1 megjegyzés: