2011. december 1., csütörtök

64. nap

 December elseje van!!!


Annyira gyorsan elrohantak a hetek, fura, hogy már december van!!!!


Ma reggel meglepetésre ébredt Benny, mert éjszaka erre járt a mikulás és becsempészett a szobájába egy óriáááási adventi naptárt :D , és egy német adventi naptárt, amiben mini könyvecskék vannak, mini mesékkel. :) Volt nagy öröm, azt sem tudta, hogy hova nézzen. :)


Így oviba is kicsit nehezen indultunk, ráadásul nem is igazán értette, hogy mi ez a kusza nap, mert először is meséltük neki, hogy ma a karácsonyi vásárba megy az egész csoport és én is megyek, aztán nem öltöztettem át a benti gatyába, csak a benti cipőt vettük át, mivel csak reggelizés volt, utána indultunk tovább. Az ajtóban meg is torpant és sírva fakadt, de végül Iris bevitte sírva. Én gyorsan elmentem bevásárolni addig, aztán mentem vissza negyed 9-re, a gyerkőcök már az öltözőben készülődtek, segítettünk nekik felöltözni. El is gondolkodtam rajta, hogy érdekes lehet a két ovónőnek a 15 prüntyit felöltöztetni, ha ki akarnak menni egy fél órára az udvarra.....


De négy szülő + a két ovónő azért ma elég gyorsan összehoztuk és hamar el is tudtunk indulni. Vittük az ikrek babakocsiját és még a legkisebb kisfiú, Max babakocsiját is. Benny velem jött kézenfogva, a másik kezemet Sophie, az egyik iker kislány fogta. Néha bohóckodtunk hármasban, jókat kuncogtak. :) Elég hamar átértünk, úgyhogy még várnunk is kellett, hogy 10-kor kinyissák a kaput. Rengeteg gyerekcsoport érkezett, de egész jól eloszlódott a tömeg. Mivel Benny már nagyon ismeri ezt a helyet, így próbált volna vagánykodni, ide-oda szaladni, amit most nem igazán lehetett, ez pedig neki nem annyira tetszett, így voltak hisztik, de végül abbahagyta.


Megnéztük az árusokat, aztán a kiállítást, Maria mutogatta elől a gyerekeknek, hogy mit látnak, Iris hátul. Benny kiszúrta a mikulást, egyből mutatta a többieknek, aztán előadták az egyik mondókát, amit mikulásra tanulnak, édesek voltak. :))))


A második üvegházban voltak padok, oda letelepedtünk és kaptak a gyerkőcök inni teát + egy-egy vaniliás kiflit, ami Bennynek nem jött be, de inni ivott. :) Na, ekkor már nagyon szaladgálhatnékja volt és nehezen értette meg, hogy most nem lehet, majd csak ha együtt megyünk délután valamikor.


Visszafele is szépen jöttek, el-elfáradtak a gyerkőcök, de ebédre pont visszaértünk. Először nem tudtuk, hogy Benny hogy fog reagálni arra, hogy megint elmegyek, és persze sírni kezdett, de végül vártam lent pár percet és hallottam, hogy megnyugszik, úgyhogy gyorsan eljöttem haza, kipakoltam a bevásárolt cuccokat és átraktam az ovis fényképezőről a fotókat a gépemre, hogy nekem is legyen belőle. :) sajnos nem sok jó kép sikerült, de azért lett pár aranyos köztük. :)


Délre visszamentem, egyszer hallottam, hogy sír Benny, de hamar megnyugodott, jött Johannes nagypapája is megint és Max anyukája, ma hárman is mentek haza ebéd után. Benny állítólag levest evett, másodikat nem , amin nem is csodálkozok, mert bukta volt, amit nem ismer, talán egyszer sütöttünk, de nem volt elájulva akkor sem tőle, így nem is próbálkoztam azóta. :) A gatyája, polója leveses lett, de a lényeg, hogy egyedül eszeget már!!!


Itthon megint kisebb szenvedés volt az elalvással, de végül egy óra alatt sikerült bealudnia. :) Délután még meglátjuk, hogy mi lesz a program, elég hideg lett délre sajnos. :((( Fotókat teszek fel egy külön bejegyzésben, mert még novemberi ovis képeket is találtam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése